ساری ؛

عرب ، تمام سعی و تلاشم حضور با قدرت در لیگ

بازیکن لیگ برتری فوتبال مازندران در لیگ کشور گفت: در حال حاضر به خاطر مصدومیت حاضر نیستم در لیگ برتر بازی کنم، اما تمام سعی و تلاشم حضور با قدرت در لیگ است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، روح الله عرب با اشاره به آمادگی خوب بدنی اش پس از مصدومیت گفت: پس از اینکه سال گذشته در ترکیب ذوب آهن اصفهان از ناحیه زانو مصدوم شدم وضعیت عمومی و بدنی ام با انجام تمرینات سبک رو به نرمال و بهبودی است.

بازیکن لیگ برتر فوتبال مازندران با اشاره به در شهرش تمرینات خوبی زیر مربیان باتجربه سپری می کند، تصریح کرد: بهمن 92 در جریان بازی های لیگ برتری در ذوب آهن مصدوم شدم و با گذشت 10 ماه در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

عرب از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای ادامه لیگ خبر داد و افزود: برای نیم فصل دوم از چند تیم مطرح لیگ برتری و حتی چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد خوبی دارم.

وی با اشاره به فیزیوتراپی و آب درمانی ناحیه مصدومیتش گفت: تمرینات خوب و فشرده ای پس از بهبودی نسبی انجام می دهم تا آمادگی بدنی ام همچون گذشته حفظ شود.

عرب با اشاره به فسخ قراردادش با تیم ذوب آهن اصفهان اذعان داشت: یکی از آرزو بزرگ فوتبال من حضور در تیم های خوب فوتبال مازندران مثل نساجی و یا صنعت ساری است که بتوانم خدمتی برای فوتبال استان خود کرده باشم.

وی در پایان افزود: آغاز فوتبال حرفه ای من در دوشهر ساری و قائمشهر بود و دوست دارم پایان فوتبال حرفه ام نیز در این دو شهر باشد.

برچسب ها: قدرت ، لیگ ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.