امیر شمسایی مربی تیم ماهان تندیس قم بازی باخته را در نیمه طلایی مربیان با تساوی عوض کرد.

امیر شمسایی مربی تیم ماهان تندیس قم پس از توقف در خانه مقابل حفاری اهواز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مقابله با حفاری یک بازی بسیار سنگین و خوب را رقم زد زیرا  حفاری تیمی واقعا تاکتیکی و خوب است. همین نکته مثبت باعث شد در نیمه اول تحت تاثیر آنها قرار بگیریم و در یکی از روزهای بدمان دو گل دریافت کنیم.

وی افزود: اما در نیمه دوم بنا بر شرایط  نمایش خوبی ارائه دادیم و خوشحالم که  با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان و تغییر تاکتیک توانستیم دو گل را جبران کنیم. فشار در ورزشگاه حیدریان با وجود دو هزار نفر تماشاچی بسیار زیاد است. تیم من هم جوان است و همانطور که همه می دانند تیم جوان مانند شمشیر دو لبه است و حمایت تماشاگران که یکی از امتیازات مثبت برای ما به حساب می آید، ممکن است علاوه بر تاثیر منفی بر بازیکنان حریف ، روی بازیکنان جوان ما هم تاثیر بگذارد و مدیریت بازیکنان را از دستشان خارج کند که امروز هم این اتفاق رخ داد اما خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم بازی را جمع و جور کنیم.
 
شمسایی ادامه داد: هفته گذشته بازیکنانم به دلیل شرایط سنی خود و حضور مقتدرانه در صدر جدول دچار غرور کاذب شدند تا مقابل شهرداری ساوه تسلیم شویم و اولین باخت فصل را بگیریم در همین راستا  تساوی امروز و باخت هفته گذشته مهمترین رقیب ماهان  یعنی مس سونگون را به ما نزدیک کرده است تا از این پس جدال خا هیجان بیشتری داشته باشد و خطر از نزدیک ما را تهدید کند.
 
تمیهایی که مدعی قهرمانی هستند راهی جز صدر نشینی ندارند به همین دلیل متحمل فشار زیادی می شوند امیدواریم بتوانیم این فشارها را با بهترین شکل ممکن پشت سر بگذاریم. با نگاهی به رقابت ها می توانم بگویم جدول رده بندی دستخوش تغییرات زیادی می شود


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار