ا برگزاری رقابت‌های کایاک و کانوی دونفره، مسابقات مسافت 500 متر رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان ظهر امروز 2 آبان ماه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  رقابت‌های مسافت 500 متر مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان که از صبح امروز 2 آبان ماه آغاز شده بود با مشخص شدن نفرات برتر کایاک و کانوی دونفره به پایان رسید.

در رقابت فینال کانوی دونفره 500 متر زیر 23 سال قایقرانان استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، تهران، همدان و کرمانشاه حضور داشتند که در پایان پژمان دیوسالاری و پوریا کنتورچیان از مازندران مقام قهرمانی را بدست آوردند، کیا اسکندانی و معراج محمدزاده از تهران دوم شدند و صادق درویشی و میلاد توری از گیلان در رده سوم قرار گرفتند.

مسابقه فینال کانوی دونفره 500 متر جوانان با حضور نمایندگان گیلان، گلستان، مازندران، کردستان، همدان، تهران و کرمانشاه برگزار شد و در نهایت سعید هنردان و ماکوان باوانی از کردستان اول، علیرضا حسینی و علی حسن زاده از گیلان دوم و یاسین قمری و دانیال آقابزرگی از همدان سوم شدند.

در رقابت فینال کایاک دونفره 500 متر زیر 23 سال پاروزنان استان‌های گیلان، تهران، اردبیل، خراسان رضوی، همدان، کردستان، مازندران و بوشهر مسابقه دادند که در پایان جواد مومنی و مجتبی پورغلامی از گیلان مقام اول، محمد صوفی نژاد و محسن موذت از مازندران مقام دوم و داریوش فرجی و علیرضا جهان نما از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

مسابقه فینال کایاک دونفره 500 متر جوانان با رقابت نمایندگان لرستان، کردستان، همدان، تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و مازندران انجام شد و در نهایت علیرضا فرمانده و مهران نوری از گیلان در رده نخست ایستادند، پوریا شریفی و مسعود شاهپوری از تهران در جایگاه دوم قرار گرفتند و اردلان طائی و حمید قمی از مازندران سوم شدند.

این رقابت‌ها بعدازظهر امروز 2 آبان ماه و صبح فردا 3 آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار