کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک شخصیت کفاشیان یک شخصیت فوتبالی نیست و کاش در همان دو و میدانی باقی می‌ماند.

نیما نکیسا درخصوص عدم پخش فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک پخش بازی‌ها به فوتبال حیات می‌دهد و باید عنوان کنم که این حق طبیعی و مسلم مردم است که همه بازی‌ها را زنده ببینند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: من نمی‌دانم چرا حق دیدن مسابقه یک رشته ورزشی از مردم گرفته شده است فکر نمی‌کنم که هیچ جای دنیا چنین اتفاقی بیفتد.

نکیسا در خصوص عملکرد کفاشیان ادامه داد: به نظر من عملکرد کفاشیان بسیار ضعیف بوده است و نتیجه آن را در ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشورمان می‌بینم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: با توجه به هزینه‌های که صرف تیم‌های ملی شده است عدم موفقیت، نشانه ضعف کفاشیان است.

وی بیان کرد: کفاشیان پاسخگوی نظرات مردم و متخصصان و کارشناسان نبوده و این رویه باعث نابودی فوتبال است.

نکیسا عنوان کرد: به نظر من فوتبال با این عملکرد ضعیفش زیر سوال رفته است و این آقا مردم را از فوتبال زده کرده است کی و چه زمانی فوتبال ما به این گونه بود اکنون مردم از فوتبال زده شده‌اند و رو به رشته‌های دیگر آورده‌اند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما و وضعیتش اسفناک شده است و نتیجه آن هدر رفت پول بیت‌المال بوده است چه زمانی ما و تیم‌های ما به تیم‌های درجه 2یا3 آسیا می‌باخته‌اند باور کنید حتی اگر یک تیم کوچه بازاری تهران یا شهرهای دیگر را جمع می‌کردید به راحتی می‌توانستید از پس تیم‌های ویتنام و یمن و قرقیزستان عبور کنند.

وی در مورد شخصیت رئیس فدراسیون عنوان کرد: به نظر من کفاشیان و شخصیت وی به درد فوتبال نمی‌خورد. بهتر بود همان دو و میدانی می‌ماند زیرا فوتبال به وضع اسفناکی افتاده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: نکیسا ، کفاشیان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار