شماره ۸۰؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۸/۰۹

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.




برای اندروید؛
هر چقدر که به تکنولوژی تلفن همراه افزوده می شود از سوی دیگر نرم افزار ها و بازی های زیادی با کیفیت بهتر برای این دسته از تلفن های هوشمند ساخته می شود. این روز ها در هر گوشی که نگاه کنید یک یا چند بازی برای سرگرمی گنجانده شده است. دریچه هم برای انانی که علاقه زیادی به بازی دارند بسته ی آماده کرده است که باب سلیقه همه گیمرها از هر نوع سلیقه ی می باشد. این بسته شامل برترین بازی های اکشن، فکری، مسابقه ی و استراژیکی می باشد که در اینجا به معرفی این بازی ها می پردازیم.

تک تیراندازی


برای اندروید؛
شیشه شکستن یکی از کارهای بامزه می باشد که صدای خورد شدن شیشه یک حس و حال عجیبی به آدم دست می دهد. بازی بسیار زیبای شکستن شیشه ها یک بازی بسیار سرگرم کننده و البته اعتیاد آور است برای کسایی که دوست دارند شیشه ها را بشکنند و از صدای شکسته شدن شیشه ها لذت ببرند. با بازی Smash Hit در محیطی از شیشه ها قرار می گیرید. شما شروع به حرکت می کنید و اشیای شیشه ای اطرافتان را با توپ می شکنید. این بازی دارای صدا و موسیقی بسیار زیبایی می باشد و نیاز به تمرکز برای شکستن شیشه ها دارد. این بازی بیش از ۵۰ مکان مختلف، ۱۱ سبک گرافیکی ویژه دارد و شکستن شیشه ها به طور واقعی شبیه سازی شده است.

شیشه شکستن


iOS؛
تا به حال برایتان پیش آمده است که به خواهید ساعت ها سرگرم یک بازی شوید اما بازی خوبی نداشته باشید. حال دریچه برای شما گیمرها یک بازی بی پایان و هیجان انگیز قرار داده است که می تواند شما را با موسیقی و گرافیک بالا و زیبا خود ساعت‌ها مشغول کند. شما در این بازی فوق العاده زیبا و سرعتی نقش یک موج سوار حرفه ای را بر عهده دارید که باید با هنرنمایی خود امتیاز های فراوانی را کسب کنید. البته باید مراقب باشید تا از روی تخته اسکی به داخل دریا نیفتید و به مراحل بالاتر صعود کنید، بازی از موانع زیادی تشکیل شده است که هیجان بازی را دو چندان می کند.



برای iOS؛
امروز می خواهیم بازی جدید و فوق العاده جالب Leo's Fortune را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. شما در این بازی نقش موجودی جالب و پشمالو و با سیبیل‌های پر پشت به نام LeoPold را بازی می کنید. داستان از این قرار است که باید طلاهای دزدیده شده را بیابید و به خانه خود بازگردانید. تنها سر نخ موجود برای یافتن طلاها نیز این است که تعدادی از آنها در جنگل از کیسه افتاده و باید آنها را دنبال کنید تا به مقصد خود برسید. پیشنهاد می کنیم این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.



یکی از کنجکاویی های ما این است که بدانیم میزان ضریب هوشی مان چقدر است؟ یا این که میزان هوش دوستان خود را به چالش بکشانیم. در گزارش های قبلی نرم افزارها و بازی های مختلفی برای نمایش ضرب هوشی معرفی شدند که در این گزارش قصد معرفی برنامه برای محاسبه ضریب هوشی افراد در سیستم عامل جاوا را داریم، این بازی number test با ارائه یک سری اعداد شما را به چالش می کشاند، باید اعداد نمایش داده شده را حفظ کنید و آن ها را به سبک درخواستی برنامه تکرار کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گیم پلی جذاب، استفاده از منطق های اثبات شده، درک ساده بازی و ... اشاره کرد.
 
 


برای جاوا؛
در بازی زیبای Cars شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با چند اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید، در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان به خط پیان برسید. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده به نظر برسد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ کنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.

yjc.ir



برای iOS؛
این بازی زیبا شما را به یاد بازی های گذشته و پرخاطره همچون ماریو می اندارد. این بازی همانند بازی ماریو است که شما در نقش یک آدم هستید و باید از تمامی موانع بگذرید تا به مراحل بالا تر راه پیدا کنید. در این بازی شما باید با پرش بر روی دشمنان خود آن ها را نابود کنید. در مراحل بالاتر که شما می روید سلاح هایی به دست می آورید که به وسیله ی آن کار شما برای مبارزه آسان تر می شود. البته به این فکر نکنید که این بازی بسیار آسان است بلکه عکس این فکر شماست با رفتن به مراحل بالاتر بازی دشوار تر می شود و گذشتن از مراحل سخت تر که این موضوع شما کاربران را به چالش های سخت می کشد. بر خلاف بازی ماریو این بازی از گرافیکی خارق العاده ای استفاده کرده است که نظر کاربران را به خود جذب کرده است. این بازی که به تازگی برای ios منتشر شده است بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است که یکی از ویژگی های عالی به حساب می آید. بازی به کاربران چالش برانگیز نیازمند است تا بتوان به مراحل بالاتر صعود کند. در این بازی تا جایی که می توانید سکه ها را کسب کنید تا هر دفعه رکوردهای زیاد و باور نکردنی بزنید و نام خود را در رکوردهای بازی ثبت کنید و لذت ببرید.


 

برای ویندوزفون؛

Need for Racing یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوزفون از دنیای واقعی است. این بازی توسط شرکت اکتان ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی، گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد.
 
yjc.ir


برای جاوا؛

بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند. این ورزش نخستین بار در مصر باستان انجام می‌شد. در ایران حدود ۵۰ سال پیش سالن بولینگ تاسیس گردید که غیر اتوماتیک بود. در حال حاضر تهران، کرج، مشهد، قزوین، اصفهان، اهواز، اراک، کیش و رشت دارای سالن بولینگ می‌باشند. در این ورزش توپ‌هایی با وزن متفاوت وجود دارد. وزن توپ‌ها بین ۶ تا ۱۶ پوند می‌باشد. ورزش بولینگ یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی است که به دلیل هزینه های این ورزش و محدودیت های موجود، بسیاری از افراد نمی توانند این ورزش را انجام دهند و ما برای دوستداران بولینگ، بازی این ورزش را آماده کرده ایم. مهارت خود را در نشانه گیری به حریفانتان نشان دهید و سعی کنید قهرمانی مسابقات بولینگ را به دست بیاورید.

yjc.ir


آیا شما به اندازه کافی مهارتی برای تبدیل شدن به بزرگترین راننده آمبولانس در جهان را دارید؟ آوردن بیمار به بیمارستان بسیار خطرناک است. اورژانس نیاز به یک راننده سریع دارد که بهترین مراقبت ها در تمامی راه و ترافیک را داشته باشد که شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن بیمار خود را به بیمارستان برسانید. این بازی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و مهارت خود را در سطح جهانی به رخ دیگر بازیکنان بکشید.

yjc.ir





گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحسین مرتضوی از میخران
۰۸:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
لطفا بازی های hd با کیفیت بیشتر بزارید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
سلام
جون هر کی دوست دارید بازی برای رایانه بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
بازی اندروید بالای صد مگابایت زیاد پیدا نمیشه
Kazakhstan
علیرضا
۱۰:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
سلام پس بازی های رایانه چی شد
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۳:۱۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
بازی های رایانه ای متاسفانه حجم زیادی دارند، ولی سعی می کنیم از هفته آینده بازی های کم حجم رو برای رایانه هم معرفی کنیم.
آخرین اخبار