شب‌انگیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعید می‌دانم ژاپن را بزنیم و قهرمان شویم!! / امیدوارم سربازها ما را همراهی کنند

سرمربی تیم ملی واترپلو زیر 19 سال کشور گفت: تمرینات تیم ملی به منظور حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا به صورت منظم و منسجم دنبال می‌شود.

حمید شب‌انگیز، سرمربی تیم ملی واترپلو رده سنی زیر 19 سال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات تیم ملی از اول شهریور ماه آغاز و همه روزه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در استخر 9 دی تهران دنبال می‌شود.
 
وی تصریح کرد: ملی‌پوشانی که با تیم‌های باشگاهی قرارداد داشتند و در زمان اجرای مسابقات لیگ اجازه حضور در تیم‌های باشگاهی خود را 24 ساعت قبل از انجام مسابقه داشتند. این پیکارها؟ برای ملی‌پوشان حکم بازی تدارکاتی و دوستانه را داشت.
 
شب‌انگیز بیان داشت: در مسابقات قهرمانی واترپلو قاره کهن تیم‌های چین، ژاپن، سنگاپور، ازبکستان، اندونزی و قزاقستان جزو حریفان سرسخت ما محسوب می‌شوند. هر یک از آن‌ها جزو قدرت‌های اول قاره هستند و ما مقابل این تیم‌ها کار سختی را در پیش داریم.
 
وی گفت: تیم ملی واترپلو ایران در دوره گذشته مسابقات قهرمانی واترپلو جوانان آسیا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده است، این مسأله کارمان را در این دوره سخت‌تر کرد چون نه تنها باید از مدال نقره دوره قبل دفاع کرد و هم به دنبال ارتقا آن بود.
 
سرمربی تیم ملی واترپلو زیر 19 سال کشورمان در ادامه افزود: تیم‌های رقیب ایران در طول سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرده‌اند و سرمایه‌گذاری مطلوبی در واترپلو داشته‌اند. این در حالی است که ما فرصت کمی داشتیم ولی خیلی خوب خود را آماده کردیم در این 70 روز 8 هفته پشت سر هم تمرین مفید و سطح بالا داشتیم.
 
شب‌انگیز خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان عضو تیم ملی زیر 19 سال محصل و سرباز هستند، امیدوارم آن‌ها برای حضور در این مسابقات مشکل خروجی نداشته باشند. از میان 16 ملی‌پوش حاضر در این اردوها قرار است با 13 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا که در جاکارتا، اندونزی برگزار می‌شود، اعزام خواهیم شد.
 
وی گفت: بعید می‌دانم در این مسابقات قهرمان شویم ما دوره قبل در سنگاپور مقابل تیم ژاپن با 10 اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کردیم، همین تیم در مسابقات جهانی ترکیه با اختلاف 9 گل تیم ایران را شکست داد. فکر نمی‌کنم تیم ژاپن به این راحتی‌ها از عنوان قهرمانی خود بگذرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار