رئیس جمهور در پیامی به کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد:

مردم نجف آباد در ایام دفاع مقدس با تقدیم ستاره‌های درخشان دشمن را مأیوس کردند

پیام دکتر حسن روحانی ریاست جمهور ایران به کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد از زبان رسول زرگرپور استاندار اصفهان ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ پیام دکتر حسن روحانی ریاست جمهور ایران به کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد از زبان رسول زرگرپور استاندار اصفهان ابلاغ شد.

در این پیام آمده است:

«مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا ْمَا عَاهَدُوا ْاللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضىَ‏نحَْبَهُ وَ مِنهُْم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلاً»
شهیدان غبار قرن‌ها عفلت و فراموشی را از دل‌ها زدودند و آیات روح بخش قرآن را بر گوش همگان نجوا کردند و آنان با خون پاکشان دل‌ها را شستشو دادند تا قابل فیض دیدار حق شوند، تکبیرشان جان‌ها را روشن کرد و مشعل هدایتشان را به جهان آشکار ساخت.

این عاشقان با صبر و اخلاص و ایثار بهترین انسان‌ها پرورش دادند و کوتاه‌ترین راه رسیدن به معشوق را فراراه بشریت قرار دادند.

نجف آباد یکی از پاک‌ترین خواستگاه‌های عصر ماست مردم ایران با دست گرفتن زاهدان عامل و جاهدان الگو و سرمشقی ماندگار به یادگار گذاشتند و همچنان صبورانه مدافع اسلام هستند.
این افتخار بزرگی است که به مناسبت کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد ارادت و عشق خود را به شما مردم صدیق، مؤمن، شجاع و رزمنده تقدیم نمایم.

مردم نجف آباد در ایام دفاع مقدس با تقدیم ستاره‌های درخشان دشمن را مأیوس کردند.

مردمی که با صبر و مقاومت پیرو اسلام بودند و در راه پیروزی و پایداری کردند تا تکلیف‌مداری خود را به اثبات برسانند. ضمن تکریم مردم نجف آباد و با تکریم شهدای گرانقدری همچون شهید محمد منتظری و سردار حاج احمد کاظمی رسالت انقلابی و اسلامی خود را به زیبایی ادا کردند، از همه دستاندرکاران این کنگره قدردانی می کنم و اطمینان دارم سنت حسنه پاکداشت ایثار و خاطره شهدا خدمتی ارزشمند به مردم و سپس ماندگاری آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار