ساری؛

رشد تعلیم و تربیت در سه محور دانش آموز متفکر، دانش آموز خلاق و دانش آموز نقاد

رشد تعلیم و تربیت در سه محور دانش آموز متفکر، دانش آموز خلاق و دانش آموز نقاد با نقش کلیدی معلمان مهیا می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در مراسمی که با مدیر آموزش و پرورش آمل، در دبیرستان نمونه جمشید نژاد برگزار شد، جایگاه معلمان را در چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 بسیار ویژه دانست و گفت: رسیدن به قله دانایی برای همه دستگاهها بویژه آموزش و پرورش و اینکه تعلیم و تربیت را در سه محور دانش آموز متفکر، دانش آموز خلاق و دانش آموز نقاد قرار دهیم نیاز به آن است تا به نقش کلیدی معلمان به عنوان اصلی مهم توجه ویژه شود.

نظری کتابهای کمک آموزشی را تهدیدی برای رشد علمی دانش آموز عنوان کرد و افزود: کتاب های کمک آموزشی موجب می شود تا دانش آموز جواب پرسشها را به آسانی در دسترس داشته باشند و در نتیجه تفکر و خلاقیت را از دانش آموز می گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش سرگروههای آموزشی در مدارس گفت: سرگروههای آموزشی قلب تپنده آموزش و پرورش هستند.

نظری به استفاده از ظرفیت ها و قابلیتهای بالقوه دانش آموزان در کلاس های درس تاکید کرد و افزود: ما باید دانش آموز را در تدریس خودمان درگیر کنیم تا با تاثیرگذاری معلم ، به دانایی دانش آموز اضافه شود.

وی از بهره برداری آزمایشگاه نانو در آمل تا پایان امسال خبر داد.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.