سرهنگ زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

افزایش تعداد حافظین قرآن کریم تدبیر فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه

معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: ما در نیروی هوافضای سپاه بر اساس تدابیر فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه بنا بر افزایش تعداد حافظین کلام الله مجید داریم و بدین منظور در طرحی به نام الحافظون برای کارکنان بسته به میزان محفوظات حتی ربع جز مورد تشویق قرار می‌گیرند.

سرهنگ "منصور زمانی" معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه  در پاسخ به سوال  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره راهبرد نیروی هوافضای سپاه در بخش فرهنگی اظهار داشت: ما در نیروی هوافضای سپاه بر اساس تدابیر فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه بنا بر افزایش تعداد حافظین کلام الله مجید داریم و بدین منظور در طرحی به نام الحافظون برای کارکنان بسته به میزان محفوظات حتی ربع جز مورد تشویق قرار می‌گیرند .

وی افزود: این افراد مستمرا شروع به حفظ کلام الله تا سه جز می‌کنند و از لحاظ کمی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تعداد حافظین بودیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه  با اشاره به پیگیری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های کتابخوانی خاطر‌نشان کرد: هر ساله نشریه‌ای به نام "هدیه آسمانی" به نام کل مجموعه نیرو داریم که در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود که این نشریه  با استقبال زیادی مواجه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار