ضرورت اخذ گواهینامه صلاحیت از سوی پیمانکاران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: پیمانکاران و شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی مهندسی با مراجعه به کانون انجمن صنفی مسئولان ایمنی باید برای اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اقدام کنند.

احمد لطفی نژاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعیین صلاحیت ایمنی پیمانکاران گفت: با توجه به تشکیل کانون انجمن صنفی مسئولان ایمنی و هم چنین بر اساس تفاهم‌ناهم منعقده میان این اداره کل و کانون مورد نظر موضوع دستورالعمل اجرایی آئین نامه ایمنی امور پیمانکاری تشکیل پرونده و مراحل به رای اولیه درخواست به کانون انجمن‌های صنفی مسئولان ایمنی و بهداشت کار استان تهران واگذار شده است.
 
 وی افزود: بنابر آنچه گفته شده ضروری است تا تمامی پیمانکاران اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که زمنیه فعالیت آنها در حمل و نقل، تاسیسات، ساختمان و نظایر آن‌ها است و همچنین تمام شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی با مراجعه به این کانون نسبت به تشکیل پرونده برای دریافت گواهینامه ایمنی صلاحیت پیمانکاری اقدام کنند.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در صورت رعایت نکردن مقررات از سوی کارفرمایان و پیمانکاران ‌ بنابر قانون کار متخلف از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار