رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از نظارت ترافيکي پليس دربزرگراه هاي کلانشهر اصفهان با دوربين هاي سرعت سنج خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ "حسين غلامي" با اشاره به استفاده و بکارگيري امکانات و تجهيزات الکترونيکي پليس راهور به منظور روانسازي ترافيک معابر و جاده ها گفت: با استفاده از اين تجهيزات از بروز تخلفات رانندگي در جاده ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگيری می شود .

"سرهنگ غلامي" افزود: يکي از اين تجهيزات بکارگيري دوربين هاي سرعت سنج ثابت و دستي در بزرگراه هاي کلانشهر اصفهان است و با اين کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آميز زير ذره بين پليس قرار مي گيرند.

اين مقام مسئول با بيان برخورد پليس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز عنوان داشت:بر اين اساس خودرو رانندگان متخلفمتوقفو پس از اعمال قانون ترخيص مي شوند.

"سرهنگ غلامي"با اشاره به اينکه يک تخلفمي تواند باعث بروز حادثه جبران ناپذيري شود،تصريح کرد: برای کاهش تصادفات در استان با تدابير اتخاذ شده فرماندهي انتظامي استان همچنين وجود گروههاي گشت نامحسوس در بزرگراهها و نقاط پر خطرو رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي شاهد شهري امن و کم خطر براي همشهريان خواهيم بود



انتهای پیام/ش
برچسب ها: اصفهان ، نظارت ، پلیس ، سرعت ، سنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.