کرمان ؛

حقوق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مالی زنان به صورت کامل در منشور حقوق شهروندی دیده شده است

مشاور حقوقی رئیس جمهور در هتل پارس کرمان ودر جمع خبرنگاران گفت: بعد از یک سال کار کردن برای منشور حقوق شهروندی ، این مهم پارسال در اختیار رئیس جمهور قرار گرفت تا وی برای نحوه اجرایی شدن این منشور دستور بدهد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،الهام امین زاده در رابطه با بحث پاسخگویی دستگاه‌ها در منشور حقوق شهروندی گفت :این کار را ازدستگاه‌های اجرایی آغاز کردیم تا در مورد اصل‌های مختلف توضیح دهند که چه اقداماتی را انجام داده‌اند و چه موانعی وجود دارد.

ویخاطرنشان کرد: حقوق سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مالی زنان به صورت کامل در منشور حقوق شهروندی دیده شده است .

امین زاده تصریح کرد :برای آگاهی بیشتر مردم در تلاشیم کهقوانین را از طریق صدا و سیما ، روزنامه‌ها در اختیارآنهاقرار دهیم که در این راستاقرار شده شبکه نسیم قانون یا نسیم حقوق راه‌اندازی شود تا از این طریق قوانین جدید به مردم اطلاع رسانی شود .

مشاور حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت یازدهم تاکنون هیچ شکایتی از رسانه‌ها نداشته است تصریح کرد : با راه‌اندازی شبکه نسیم حقوق در رادیو نیز می‌خواهیم مردم را از حقوق خود مطلع کنیم.

وی همچنین درباره اسیدپاشی در اصفهان گفت : این موضوع ربطی به امر معروف و نهی از منکر نداشته و مربوط به اسیدپاشی‌ در حد روابط شخصی بوده است.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: حقوق ، زنان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.