معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: بهسازی و مرمت پیاده روی میدان دربند تا سربند با هزینه بالغ بر 3 میلیارد ریال آغاز شد.

 
بهمن محبوبی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: هدف از بهسازی و مرمت پیاده روی میدان دربند تا سربند، افزایش ارتقاء کیفی معابر، افزایش ضربی ایمنی عابرین پیاده، هدایت مناسب و صحیح آبهای سطحی و از همه مهمتر افزایش رضایت مندی گردشگران منطقه است.
 
وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و همچنین لزوم ایجاد معابر مناسب برای همشهریان و گردشگران، اجرای عملیات پیاده روسازی میدان درند تا سربند در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
 
معاون فنی و عمرانی منطقه یک تصریح کرد: این پروژه از اوایل مهر امسال با متراژ حدود 700 متر در عرض تقریبی 1/5 متر با برآورد هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال آغاز شد.
 
محبوبی اظهار داشت: در اجرای این طرح از سنگ کیوبیک استفاده می شود که از مزایای استفاده از سنگ کیوبیک می تواند به استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل سایشی، تغییرات آب و هوا، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی و تنوع در طرح و نقش را بر شمرد، که با اجرای این سنگها جلوه بصری مناسب و همگون با بافت کوهپایه ایجاد می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و هدایت صحیح و مناسب آبهای سطحی اصلاح و مکرمت نهرهای سرپوشیده نیز در دست اقدام است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بهسازی ، دربند ، سربند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار