عضو کمیسیون صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت : بی نظمی در ساختار مناطق صنعتی پردیس با برخورداری از قالبی غیر استاندارد مانع گردش چرخه صنعت در پایتخت است.

محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت صنایع در پایتخت به ویژه شهرستان پردیس گفت : مراکز صنعتی در کلانشهر تهران ساختاری بی سرو سامان در شهرستانهای تهران به ویژه در پردیس بخاطر ساختار ضعیف مدیریتی در این راستا دارند .

عضو کمیسیون صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه ساختار نا منظم مراکز صنعتی شهرستان پردیس روی میز بررسی کمیسیون صنعت و معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت ، تصریح کرد : نباید به راحتی ازط کنار بی نظمی در مناطق صنعتی پردیس عبور کرد .

زارعی با بیان این مطلب که نبود زیر ساخت های استاندارد در حوزه صنعت مانع تراشی در جریان توسعه شهرستانها و در دیدی وسیع تر توسعه و تعالی کشور است ، اضافه کرد : وزارت صنعت و معدن و تجارت باید مانع پردیس از جنس صنعت را در راه شکوفایی کشور در جریان اقتصاد مقاومتی بردارد .

عضو کمیسیون صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : لکه های صنعتی در شهرستان پردیس بخاطر نبود اجرای برنامه های درست و زیر بنایی تصویر سازی نشده است .

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: پردیس ، صنعت ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.