در پیام تسلیت حزب مردم سالاری تاکید شد

آیت الله مهدوی کنی سمبل سیاست اخلاقی و اعتدال انقلابی بود

پرهیز از هرگونه افراطی‌گری و خشونت، خدمات خالصانه دینی و دانشگاهی، صداقت کم نظیر در انقلاب و سیاست به عنوان مهم‌ترین ویژگی شیخ علمای تهران باید الگوی دست اندکاران نظام و همه جریانات سیاسی باشد.

به گزارش  حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ،‌حزب مردم سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران از دست‌اندرکاران نظام و جریانات سیاسی خواست که ویژگی برجسته اخلاقی و انقلابی آن عالم ربانی و مجاهد انقلابی را سرلوحه عمل سیاسی خود قرار دهند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال ملکوتی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران و رئیس مجلس خبرگان، عالم ربانی و مجاهد حضرت آیت الله مهدوی کنی موجب تاسف و تاثر گردید.

بی شک آن مبارز خستگی ناپذیر سمبل سیاست اخلاقی و اعتدال انقلابی بود. او همواره از هرگونه افراطی‌گری و خشونت طلبی پرهیز می‌کرد خدمات فراوان و بی‌شائبه ایشان در عرصه دیانت، انقلاب و نظام و فرهنگ و دانشگاه هرگز از خاطره مردم سرافراز ایران را فراموش نخواهد شد.

مجاهدت‌های بی‌نظیر آن شیخ علمای تهران قبل از پیروزی انقلاب و همراهی همیشگی اییشان با امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب پس از پیروزی انقلاب و خدمات فراوان علمی و صداقت انقلابی و همنشین کردن سیاست با اخلاق، پرورش صدها طلبه و دانشجو و ده‌ها خدمت خالصانه دینی، علمی، فرهنگی، دانشگاهی و انقلابی بر هیچ آشنای به  انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پوشیده نیست.

حزب مردم سالاری در گذشت آن استاد اخلاق و مجتهد مجاهد را به تمامی اعضای مجلس خبرگان، حوزه‌های علمیه، اعضای جامعه روحانیت مبارز تهران، اساتید، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت می‌گوید و از تمامی دست‌اندرکاران نظام و جریانات سیاسی خواست که ویژگی‌های برجسته اخلاقی و انقلابی و سیره عملی آن شخصیت والامقام را همواره سرلوحه عمل سیاسی خود قرار داده و تداوم بخش مسیر اخلاقی و انقلابی ایشان باشند.

عاش سعیدا و مات سعیدا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار