گواردیولا: رم آن قدرها هم بد نبود/ بایرن مونیخ باید پیشرفت کند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی 7 بر یک مقابل آرس رم گفت: تیم رم آن قدرها هم بد بازی نکرد، وی در کمال تعجب از شاگردانش خواست عملکرد بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت؛ تیم بایرن مونیخ موفق شد در ورزشگاه المپیکو رم، میزبان خود را با هفت گل در هم کوبد.

بازی بایرن مونیخ و آ اس رم در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار شد و با نتیجه 7 بر یک به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفت: گل زود هنگام آرین به تیم ما آرامش بخشید. سپس بازیکنان بایرن مونیخ برای مالکیت توپ آ اس رم را تحت فشار قرار داد.

ما این کار را برای تسلط بر بازی انجام دادیم نه عصبانی کردن بازیکنان حریف. در مدت 20دقیقه بازیکنان رم بین 3تا 4موقعیت گل داشتند. آنان آن قدرها هم بد نبودند اما فضای خالی میان بازیکنان به ما اجازه داد 7گل به ثمر برسانیم. با توجه به این که منچسترسیتی و زسکامسکو به تساوی 2بر 2 رسیدند، حالا رم در جایگاه دوم گروهE قرار دارد.پس همه چیز به بازی هفته آخر در ماه اکتبر موکول می‌شود.

*گواردیولا خواستار پیشرفت بازیکنان بایرن شد

به نظر می‌رسد حتی پیروزی 7 بر یک بایرن مقابل رم هم نتوانست گواردیولا را راضی کند زیرا وی از شاگردانش خواست با تلاش بیشتر به بقیه بازی‌هایشان کمک کنند.

گواردیولا گفت: انتظار داشتن تاکتیک تیمی خوب بدون داشتن بازیکنان خوب بی‌فایده است، بایرن دارای بهترین کادر فنی، بهترین بازیکنان و بهترین هواداران است پس انتظار داریم بهترین بازی را هم ارائه دهد. حتی در صورت پیروزی باز هم همیشه نکاتی هستند که می‌توان آنان را بهبود بخشید، پس از برد مقابل رم هم از شاگردانم می‌خواهم به تلاش خود برای ارائه بازی‌هایی زیباتر ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار