نماینده بسیج دانشکده خبر گفت: جمهوری اسلامی ایران مدعی است که با آرمان تشکیل حکومت عدل علوی و نظام ولایت فقیه در ادامه واقعه غدیر تأسیس شده است و برهمگان ثابت شده که دفاع مقدسمان نیز در امتداد عاشوراست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران جلال خالقی در نشست خبری همایش بزرگ حماسه حسینی با دیپلماسی خمینی با اشاره به معنای استکبار گفت: جنبش دانشجویی همواره در صحنه بوده و از هرگونه ظلم مظلوم دفاع می‌کند.  
 
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مدعی است که با آرمان تشکیل حکومت عدل و علوی و نظام ولایت فقیه در ادامه واقعه غدیر تأسیس شده است و برهمگان ثابت شده که دفاع مقدسمان نیز در امتداد عاشوراست.  
 
نماینده بسیج دانشکده خبر با بیان اینکه خرسندیم که دهه استکبارستیزی با محرم‌الحرام متقارن شده است اظهار داشت: می‌خواهیم کاری کنیم که سر استکبارجهانی را در مقابل اهداف خود فرود بیاوریم و استکبارستیزی اصلی یعنی نبرد ظالم و مظلوم انشاءالله هرچه سریعتر با ظهور حضرت حجت(عج) محقق شود.  
 
وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته حضور دانشجویان در این راهپیمایی پررنگ‌تر بوده است امسال نیز با تدارک برنامه‌های متنوع و فارغ از هرگونه جناح‌های سیاسی خواهانیم که در دانشگاه تهران برنامه‌ای مطلوب را اجرا کنیم.  
 
وی در پایان رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را به خانواده آنها و مردم کشورمان تسلیت گفت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: استکبار ، ظهور ، حکومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار