انصاری:

تجمع "شیطان ستیزان حسینی" چهارم آبان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

نماینده بسیج دانشگاه صنعتی شریف گفت : تجمعی شیطان ستیزان حسینی با تاسی از راه و روش معمار کبیر انقلاب با حضور دانشجویان، نخبگان و عزاداران حسینی چهارم آبان در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهدی انصاری در نشست خبری استکبارستیزی از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی با اشاره به اینکه مسئله استکبار امری کهنه نبوده و در تقابل حق و باطل، عقل و جهل و از اول خلقت ادمی وجود داشته و کاملا با ادبیاتی دینیمان امیخته شده است، اظهارداشت: استکبارستیزی در دین توحیدی اسلام در سراسر آموزه‌های ان به چشم می‌خورد و استکبار تنها نخی در تسبیح آموزه‌های دینی ما است.

نماینده بسیج دانشگاه صنعتی شریف با بیان این که اوج استکبارستیزی در واقعه کربلا جلوه‌گر شده است اظهار داشت: کفر با تمام توان به همراه دستگاه ابلیس به عرصه در مقابل رویارویی با دستگاه اباعبدالله که چیزی جر عقل و ایمان امده نبوده است و خرسندیم که امسال عاشورا با روز استکبارستیزی یعنی 13 آبان متقارن شده  است.

انصاری با اشاره به برنامه‌های دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت روز 13 آبان گفت: این دانشگاه در روز چهارم آبان که روز اعتراض امام(ره) با لایحه کاپیتالیسیون است تجمعی با عنوان شیطان ستیزان حسینی با تاسی از راه و روش معمار کبیر انقلاب با حضور دانشجویان و نخبگان صرفا خود دانشجویان و مدعوین و هیات عزاداران برپا می‌شود.

وی ادامه داد: اما پیش از این برنامه‌ آماده سازی فضای دانشگاه در این هفته می‌توان به پخش مستند رودرو با شیطان و جنگ‌های کثیف  با تحلیل و نقد،‌ مناظره،‌ ویژه نامه و نشریه ها اشاره کرد.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه با حضور در این تجمع و فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی و سلایق مختلف به عرصه آمده تا به عنوان  فرزندان انقلاب اسلامی نشان دهند که استکبارستیزی آمیخته با اموزه های دینی ماست و همچنین تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، شریف ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار