ربابه دادگر سرپرست تیم فوتبال بانوان از سمت خود استعفا کرده است.

ربابه دادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلات تیم فوتبال دادگر جیرفت بسیار زیاد است از طرفی عدم حمایت و پشتیبانی مالی مسئولان از تیم زمینه استعفایم را از سمت سرپرستی تیم دادگر فراهم کرده است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان دادگر جیرفت افزود: از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار دارم استعفای کتبی‌ام را به رییس تربیت‌بدنی شهرستان جیرفت ارسال کرده ام البته تاکنون با استعفایم موافقیت نکرده اند و جوابی را به صورت قطعی بیان نداشته‌اند بازیکنان تیم صحبتهایی را مبنب بر موافقت نکردن مسئولان استان به استعفایم بیان داشتند.

وی افزود: بازیکنان تیم بیان داشتند در صورت موافقیت با استعفایم آنها نیز از تیم می‌روند مسئولان باید از این موضوع مطلع باشند در صورت حضور من تیم نیز منحل می‌شود.

دادگر در خصوص دیدار این تیم در هفته چهارم مقابل آینده سازان میهن اصفهان افزود: از این موضوع مطلع باشند درصورت عدم حضور من تیم نیز منحل می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال بانوان دادگر جیرفت در خصوص دیدار این تیم در هفته چهارم مقابل آینده‌سازان پرقدرت است بازیکنان تیم دادگر در هفته سوم شکست سنگینی را متحمل شده‌اند اما این نتیجه تاثیری در عملکردشان در مقابل تیم آینده‌سازان ندارد با قدرت ظاهر می‌شویم وبه دنبال نتیجه‌ای مناسب مقابل این تیم هستیم در صورت موافقت استعفایم از جایگاه تماشاچیان دیدار را تماشا می‌کنم در غیر این صورت از نیمکت تیم دادگر بازیکنان را هدایت و حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار