آیا از آیکونهای تکراری و معمولی خسته شده اید؟ پس این نرم افزار را از دست ندهید . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید برای برنامه ها ، کانتکت ها و دیگر سرویس های مورد نیاز خود ، میانبر بسازید و تم و آیکون آن را هم خودتان ایجاد کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر از ظاهر آیکون های سیستم عامل ios خسته شده اید App Icons می تواند بهترین گزینه باشد به وسیله این مجموعه می توانید به آسانی تمامی آیکون های موجود در ios را تغییر داده و زیبایی آن را دو چندان کنید. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۵۰ آیکون زیبا و گرافیکی می باشد که با استفاده از آن ها می توانید بهترین ظاهر را برای اپلیکیشن ها داشته باشید. ناگفته نماند مجموعه معرفی شده از بسیاری از لانچر های محبوب و رایج پشتیبانی کامل را به عمل می آورد که از میان آن ها می توان به گولانچر، آپکس لانچر و… اشاره کرد. App Icons توسط شرکت  Apalon limited در سال 2013 ساخته شده شده است.

ایکون ساز

ممکن است اعمال تغییر آیکون توسط برخی از اپلیکیشن های مشابه موجب اتلاف وقت شود ولی به گفته سازندگان این نرم افزار، App Icons دارای سرعت بالایی در راه اندازی و اعمال تغییرات می باشد. دارا بودن آیکون ها با وضوح بالا نیز می توان از دیگر ویژگی های این برنامه برشمرد. توجه داشته باشید به دلیل زیاد بودن تعداد آیکون ها، می توانید با استفاده از جستجوگر نرم افزار، به آیکون مورد نظرتان دست یابید که آیکون ها به صورت دسته بندی موجود هستند.

ایکون ساز

دارای چند تم پیشفرض مانند کارتون و سیاه و سفید، قابلیت ایجاد تعداد زیادی آیکون برای برنامه ها و سرویس های مختلف، رابط کاربری ساده و جذاب، بهینه شده برای آیفون 5 از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار App Icon می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل



 • حجم: 7.60 مگابایت
 • نسخه: 1.2
 • اجرا در: iOS 6.0 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.