با حضور مسئولان دولت و جناح‌های سیاسی؛

مراسم‌های استکبار ستیزی هفتم آبان به میزبانی دانشگاه تهران آغاز می‌شود

نشست خبری با عنوان همایش بزرگ استکبار ستیزی از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی امروز در لانه جاسوسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نشست خبری همایش بزرگ استکبار ستیزی "از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی" عصر امروز با حضور سیدمحسن میرحاجی نماینده بسیج دانشگاه تهران، محمدحسین رحمانی نماینده بسیج دانشگاه خواجه نصیر، سیدرضا هاشمی نماینده بسیج دانشگاه علم و صنعت،‌ مهدی انصاری نماینده بسیج دانشگاه صنعتی شریف، جلال خالقی نماینده بسیج دانشگاه خبر، حسین اورکی نماینده بسیج دانشگاه تربیت مدرس و خواهران آزادی نماینده بسیج دانشگاه الزهرا و احسانی نماینده بسیج دانشجویان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، منصوری نماینده بسیج دانشگاه علوم و فنون قرآن و انگوتی نماینده بسیج دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

در این برنامه سیدمحسن میرحاجی با اشاره به اینکه دهه استکبارستیزی امسال متقارن بسیار زیبایی با عاشورای حسینی دارد گفت: این نکته را به فال نیک گرفته و استکبارستیزی یعنی مبارزه با شیطان جهانی هم در ایران هم در جهان می باشد؛‌در کشور ما در تمام روزهای سال دانشجویان غیورمان آرمان ها خود را بر مبنای استکبارستیزی قرار داده و با هدف مقابله با شیطان پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان مهمترن جنبش استکبارستیزی امسال نیز نقش فعالی برای برپایی این مراسم بزرگ دارد.

نماینده بسیج دانشگاه تهران با بیان این که برنامه ریزی‌های لازم برای روز 13 انجام شده است اظهار داشت: امسال مراسم‌های مختلفی برای دهه استکبارستیزی تدوین شده همین طور که می‌دانیم در اولین روز این دهه با فرمان حضرت امام و لغو کاپیتالیسیون و روز آخر آن 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر امام انقلاب دوم نامیده می‌شود قرار گرفته است.

وی افزود: مهمترین برنامه دهه استکبارستیزی امسال به میزبانی دانشگاه تهران در روز چهارشنبه 7 آبان در این دانشگاه صورت می‌گیرد که می توان ان را بزرگترین برنامه استکبارستیز در سراسر کشور نامگذاری کرد.

میرحاجی با بیان این که مدعوین را به دور از جناح‌های سیاسی در این برنامه دعوت کرده‌ایم عنوان کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران و در جغرافیای اسلام بر علیه استکبار کار و فعالیتی انجام داده اند اعم از سیاسیون به دور از علائق سیاسی، هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان به این برنامه دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: از دولت فعلی وزرای امور خارجه کشور و اطلاعات در این برنامه از آنان دعوت کرده‌ایم چرا که متاسفانه در جامعه‌مان شاهدیم که برخی افراد درصددند که انقلاب را از مسیر خود که استکبارستیزی است دور کنند.

نماینده بسیج دانشجویان دانشگاه تهران بابیان این که برخی افراد می‌خواهند که جمهوری اسلامی سر تسلیم در مقابل استکبار فرود بیاورند تاکید کرد: تنها قدرتی که ما در مقابل آن سر خم می کنیم قدرت لایزال الهی بوده و از مقاومت دست نمی کشیم همانطور که همه می‌دانند ایران در منطقه به عنوان یک حامی تروریست و مدینه فاضله شناخته شده  است.

وی بیان داشت: چرا که در ایران همیشه عدالت وجود داشته و روز 13 آبان معتقدیم که با حضورمان در این تجمع عظیم می‌توانیم مهر محکمی بر برخی حواشی نامطلوب بزنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، تهران ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.