رئیس کمیته مردمی مقابله با محاصره در غزه وجود هرگونه مکانیزم واقعی برای بازسازی این منطقه را رد کرد

"جمال الخضری"، رئیس کمیته مردمی مقابله با محاصره در غزه، برخلاف تبلیغات رسانه‌ای، وجود هرگونه مکانیزم واقعی و عملی برای ورد مواد اولیه و لازم به غزه و بازسازی ان را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الان"؛ " جمال الخضری"، رئیس کمیته ی مردمی مقابله با محاصره در غزه، برخلاف تبلیغات رسانه ای، وجود هرگونه مکانیزم واقعی و عملی برای ورد مواد اولیه  و لازم به غزه و باز سازی ان را رد کرد.

الخضری در مصاحبه با "فلسطین الان" یا اشاره به نگرانی‌های شهروندان بی خانمان و آواره، تاکید کرد که شرایط غزه از زمان پایان تجاوز اسرائیل تاکنون، هیچ تغییری نکرده است.

الخضری گفت: طی این مدت غزه شاهد هیچ گونه سازندگی نبوده و شرایط غزه، همچنان وحشتناک و تاسف بار است.

وی در ادامه افزود: شاید با گذشت زمان، این شرایط وحشتناک و دردآور، از اذهان پاک شده باشد و اهالی غزه،‌ باید همچنان بدون وجود هیچ پناهگاهی، طعم تلخ آوراگی را بچشد.

الخضری تاکید کرد که فرآیند بازسازی به صورت واقعی نیازمند رفع محاصره به صورت کلی و بازگشایی تمام گذرگاه‌ها و نیز ورود مواد اولیه و ضروری به غزه، از جانب رژیم اشغالگر است.

جمال الخضری گفت: اموال مورد نیاز در کنفرانس اخیر قاهره تببن شد، ولی هیچ گونه حرکت عربی یا بین المللی برای آغاز عملی فرآیند بازسازی در پی آن نبوده و هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس کمیته مردمی مقابله با محاصره در غزه دوباره بر بازگشایی کامل گذرگاه ها تاکید کرد؛ چرا که گذرگاه "کرم ابو سالم"  برای عبور مواد اولیه و لازم برای باز سازی کافی نیست و بازگشایی دیگر گذر گاه ها نیز، ضروری است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی، متهم است که به بهانه‌های واهی ، از اقدام به رفع محاصره و آغاز بازسازی، ممانعت می ورزد.؛ این درحالی است که  رژیم صهیونیستی خود این ویرانی‌ها را به بار آورده و حقی در تصمیم گیری در این خصوص ندارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار