برای iOS؛

با این برنامه تصاویر پانورما بسازید + دانلود

نرم افزار Cycloramic Essentials حقیقتاً انقلابی را در صنعت عکاسی پانوراما با دوربین های تلفن همراه ایجاد کرده است. بدون استفاده از دست، فقط گوشی آیفون خود را در موقعیت مناسب روی یک سطح صاف قرار می‌دهید و بقیه کار را به نرم افزار می‌سپارید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته می شود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. Cycloramic Essentials نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. با نرم افزار  Cycloramic Essentials بدون استفاده از دست، فقط گوشی آیفون خود را در موقعیت مناسب روی یک سطح صاف قرار می دهید و بقیه کار را به نرم افزار می سپارید. اپلیکیشن با ایجاد لرزش های مناسب آیفون شما را ۳۶۰ درجه حول محور عمودی به چرخش در می آورد و در این حین عکس پانورامای شما ثبت می شود. این نرم افزار توسط شرکت Egos Ventures در سال 2014 طراحی شده است.

تصاویر پانورما

نرم افزار Cycloramic Essentials به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد می کند که کاربر می تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را می دهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده پ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام کند. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.

تصاویر پانورما

گرفتن تصاویر فول HD، اشتراک گذاری عکس های ساخته شد، تمام اتومات بودن نرم افزار، عکس برداری اتومات تنها با قرار دادن در یک سطح صاف، کاربری ساده، از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.05 مگابایت
 • نسخه: 1.2
 • اجرا در: iOS 7 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار