عبداللهی: بازی فینال قابل پیش‌بینی نیست اما با تمام وجود می‌جنگیم

سرمربی تیم گلبال بانوان کشورمان گفت: دیدار فینال بازی‌های پاراآسیایی مقابل تیم چین قابل پیش‌بینی نیست، اما ما برای قهرمانی به میدان می‌رویم و با تمام وجود می‌جنگیم.

فاطمه عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌توانیم دیدار فینال را پیش‌بینی کنیم، اما تمام تلاشمان را برای کسب مدال طلا انجام می‌دهیم.
 
وی در خصوص راهکارش برای بازی مقابل چین بیان کرد: بازی‌های چین را آنالیز کرده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم تمرینات زیادی انجام داده‌ایم تا پیروز میدان باشیم.
 
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان درباره‌ی برگ برنده تیم ایران مقابل چین گفت: تیم ملی گلبال ایران از لحاظ فنی و قدرت فیزیکی و بدنی برتری زیادی به تیم چین دارد.
 
عبداللهی در خصوص محرومان و مصدومان این دیدار تصریح کرد: علی‌رغم این که فشار زیاد بازی‌ها بازیکنان را خسته کرده، اما هیچ کدام از بازیکنان محروم و مصدوم نیستند و می‌توانند؟ در فینال تیم را همراهی کنند.؟
 
وی در پایان در مورد سطح مسابقات خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های پیش تیم‌ها قوی‌تر و بهتر ظاهر شدند و رقابت‌ها بسیار به هم نزدیک بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار