چندی پیش شاهد انتخاب معاون اداری و مالی وزارت علوم با حفظ سمت در دانشگاه تهران بودیم و هم اکنون سرپرست دانشگاه تهران به عنوان وزیر پیشنهادی علوم در مجلس منتظر رای اعتماد است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دانشگاه تهران با وجود کسب رتبه بر‌تر در سطح دانشگاههای مطرح جهان، در حال حاضر سال تحصیلی جدید را با حضور سرپرست آغاز کرد. 

براساس این گزارش، با اینکه زمزمه‌های زیادی مبنی بر انتخاب نیلی احمد آبادی به عنوان ریاست دانشگاه تهران مطرح بوده است، ناگهان قرعه پیشنهاد سکانداری وزارت علوم به مجلس به نام نیلی احمد آبادی زده شد.
 
در ادامه این گزارش آمده است، بااین وجود در صورت اعلام موافقت مجلس درخصوص سکانداری نیلی احمد آبادی در وزارت علوم، وضعیت دانشگاه تهران «یکی از دانشگاههای بر‌تر کشور» دوباره نامعلوم می‌شود. 

سوالی که هم اکنون مطرح می‌شود، این است که چرا یکی از دانشگاههای بر‌تر کشور باید دچار چنین آشفتگی شود و این درحالی است که چندی پیش سرپرستی دانشگاه تهران را محمد حسین امید با حفظ سمت معاونت اداری و مالی وزارت علوم برعهده داشته است. 

گویا بین مسئولین وزارت علوم با دانشگاه تهران و بالعکس ارتباط تنگاتنگی رخ داده است، چرا که هم اکنون پیشنهاد سکانداری وزارت علوم با حفظ سمت به سرپرست دانشگاه تهران واگذار شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار