هیات داوران دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، روز یکشنبه چهارم آبان ماه، در محل معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران معرفی می شوند.

به گزارش  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، نشست خبری معرفی هیات داوران و نیز رونمایی از پوستر این دوره از جایزه محتشم روز یکشنبه، مورخ چهارم آبان ماه، در محل معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.


محمد محمودی کیا، دبیر اجرایی دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم با بیان این خبر افزود: سعی همکاران بنده در دبیرخانه این دوره از جایزه محتشم بر آن بوده است تا ضمن گسترش بخش‌های این برنامه از حیث کمی، به دنبال رشد کیفی آثار نیز باشیم.

وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از جایزه محتشم، تخصصی شدن آیین‌نامه ها و ضوابط داوری و نیز بهره‌گیری از اساتید بنام و صاحبنظر در هیات داوران است که امیدواریم حضور ایشان بتواند به ارتقای سطح کیفی جایزه محتشم منجر شود.

محمودی کیا تصریح کرد: چنانچه در نشست خبری آغاز به کار دبیرخانه دومین دوره جایزه محتشم نیز اعلام کرده بودیم، هیات داوران این دوره از جایزه را در تمام بخش های یازده گانه آن، طی یک نشست خبری با حضور تنی چند از داوران بخش های هنری و ادبی اعلام خواهیم کرد.

دبیر جایزه هنر و ادبیات محتشم ادامه  داد: در نظر داریم تا علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی نقد و ارزیابی کتب عاشورایی، نسبت به بزرگداشت شعرای آئینی حوزه شعر عاشورایی نیز برنامه های جداگانه ای برگزار نماییم.

گفتنی است؛ دومین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم در بخش های شعر، کتاب، پایان نامه، داستان کوتاه، فیلم و هنرهای تجسمی (عکس، نقاشی، پوستر، نگارگری، نقاشی خط و تصویرسازی) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز ارسال آثار خود به پایگاه این جایزه به نشانی www.mohtashamaward.ir  مراجعه نمایند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، هنر ، جایزه ، محتشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار