وزارت دفاع عراق اعلام کرد شمار زیادی از تروریست‌های داعش در ضلوعیه در شهرهای مختلف عراق به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العراقیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد وزارت دفاع عراق اعلام کرد 23 تروریست داعشی در ضلوعیه در استان صلاح الدین  کشته و 11 تروریست داعشی دیگر زخمی شدند  و 6 دستگاه خودروی آنان نیز در پل حردانیه در ضلوعیه منهدم شد.

اسکای نیوز عربی نیز گزارش داد در درگیری‌های شهر عامریة الفلوجه ( در استان الأنبار در 30 کیلومتری جنوب شهر فلوجه) دست کم 50 تن از عناصر داعش کشته و زخمی شدند.

این منبع امنیتی گفت: در درگیری‌های میان نیروهای عراقی و عناصر داعش در عامریة الفلوجه، 15 تن از عناصر تروریستی کشته و 35 تن دیگر مجروح شدند و ارتش توانست تعدادی از آنها را به اسارت بگیرد.

وی همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح داعش شب گذشته اقدام به حمله به عماریة الفلوجه از سه محور کردند؛ اما نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر توانستند جلوی آنها را بگیرند.

اسکای نیوز همچنین به نقل از وزارت دفاع عراق اعلام کرده است که در حملات هواپیماهای ارتش عراق به جنوب تکریت 5 خودروی متعلق به گروه تروریستی داعش منهدم و سرنشینان آن کشته شدند.

اسکای نیوز همچنین امروز اعلام کرده بود که جنگنده‌های دولتی عراق حملاتی را به مکانهای تجمع عناصر داعش در عامریه الفلوجه به انجام رسانده‌اند.

از سوی دیگر اسکای نیوز، به نقل از خبرنگار خود در شمال عراق نقل کرده که وی به نقل از یک منبع در نیروهای پیشمرگه اعلام کرد: یک هواپیمای آمریکایی متعلق به ائتلاف بین المللی کاروانی نظامی متعلق به داعش که شامل 90 خودرو بود را در نزدیکی استان موصل هدف قرار دادند که منجر به نابودی کامل آنها گردید.

گفتنی است، نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در روزهای دوشنبه و سه شنبه 3 حمله علیه داعش در 3 شهر عراق (بیجی، موصل و فلوجه) به انجام رساندند.




انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، عراق ، هلاکت ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار