رییس اداره کل استاندارد تهران مطرح‌ کرد

تولید زیرپله ای pvc در کشور علی رغم روند سریع تولید

بیات گفت: علیرغم روند سریع تولید PVC در کشور روند کیفیت این محصول در کشور ضعیف است و برخی از تولیدات به صورت زیرپله ای صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسلم بیات، در جمع تولیدکنندگان PVC کشور کیفیت کالا را بیانگر اعتقادات تولیدکننده آن دانست و گفت: کیفیت باید در قلب باشد تا در کالا تجلی شود؛ متاسفانه علیرغم روند سریع تولید PVC در کشور روند کیفیت این محصول در کشور ضعیف است و برخی از تولیدات به صورت زیرپله ای صورت می گیرد.

رییس اداره کل استاندارد تهران با انتقاد از اعتقاد ناصحیح برخی از تولیدکنندگان از عملکرد اداره استاندارد افزود: ما نباید منتظر ناظر بیرونی باشیم؛ متاسفانه در ایران برخی از تولیدکنندگان معتقدند سازمان ملی استاندارد باید برای کیفیت آوری فعالیت کند در حالی که سازمان استاندارد کیفیت سنج است.

وی اخلاق مداری را در فرآیند تولید یک ضرورت دانست و گفت: اخلاق حرفه ای و متعهد بودن به قانون و آنچه که برای تولیدکنندگان در قبال بهره بردار نیاز است جز در بین تولیدکنندگان با پیشینه قوی و علاقمند به کار تولید رعایت نمی شود.

بیات با بیان اینکه استانداردسازی اجباری است اذعان داشت: ما با استاندارد اجباری به دنیا اعلام می کنیم که اخلاقیات در کشور ما مطرح است.

رییس اداره کل استاندارد تهران افزود: استاندارد به خودی خود فاقد ارزش است و آن چیزی که به استاندارد ارزش می دهد عمل کردن به فاکتورهای استاندارد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار