قرعه کشی تکواندو انتخابی المپیک فردا برگزار می شود/ اولین تمرین ایرانی ها در منچستر

قرعه کشی رقابت های تکواندو انتخابی المپیک فردا پنج شنبه اول آبان ماه در شهر منچستر برگزار می شود و نمایندگان ایران حریفان خود را در این پیکارها شناسایی می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی تکواندو با هفت ورزشکار برای حضور در سومین دوره رقابت های "گرندپریکس" یا جایزه بزرگ فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2014 عازم منچستر انگلیس شده است.

در این مسابقات تکواندوکاران دارای رنکینگ المپیکی برای رسیدن به المپیک ریو تلاش می کنند و در آن نفرات اول تا 31 رنکینگ المپيكي همراه با تکواندوکاران کشور میزبان در دو بخش مردان وزنان به رقابت می پردازند.

مسابقات جایزه بزرگ با جوایز دلاری همراه است و طی روزهای دوم تا چهارم آبان ماه برگزار می شود. در مجموع 119 تکواندوکار در بخش مردان در این مسابقات حضور دارند که در چهار وزن المپیکی مبارزه می کنند.

هادي مستعان، فرزان عاشورزاده، محمد باقري معتمد، بهنام اسبقي، مهدي خدابخشي، مسعود حجي زواره و سجاد مرداني نمایندگان ایران در این پیکارها هستند که پس از ورود به منچستر امروز نخستین تمرین خود را برگزار کردند.

قرعه کشی این مسابقات فردا برگزار می شود و طبق برنامه جمعه دوم آبان مبارزات اوزان 80+ كيلوگرم برگزار خواهد شد كه سجاد مرداني اولین نماینده ایران در این مسابقات است که به روی شیاپ چانگ می رود.

همچنین در روز دوم تکواندوکاران فرزان عاشورزاده، هادی مستعان در 58- کیلوگرم و مهدی خدابخشي و مسعود حجی‌زواره در 80- کیلوگرم مسابقه دارند.

یکشنبه چهارم آبان هم بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد در وزن 68- کیلوگرم به میدان می روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار