تروریست‌های داعش یک فیلم ویدئویی را در رسانه‌های مجازی منتشر کرده‌اند که طی آن یک زن سوری را سنگ‌سار کرده و به قتل می‌رسانند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل،تروریست‌های داعش یک فیلم ویدئویی را در رسانه‌های مجازی منتشر کرده‌اند که طی آن یک زن سوری را سنگ‌سار کرده و به قتل می‌رسانند. این فیلم که به‌نظر می‌رسد در اطراف شهر حما در سوریه گرفته شده باشد، یک زن جوان را نشان می‌دهد که توسط تعدادی از عناصر داعش از جمله پدر خود، به قتل میرسد.






یکی از افرادی که در سنگ‌سار این زن شرکت دارد به وی می‌گوید باید از اینکه به این روش کشته می‌شود خوشحال باشد و این برای وی یک افتخار است.یکی از افرادی که در سنگ‌سار این زن شرکت دارد به وی می‌گوید باید از اینکه به این روش کشته می‌شود خوشحال باشد و این برای وی یک افتخار است. این مرد از پدر دختر می‌پرسد آیا او را به خاطر گناهانی که مرتکب شده می بخشی؟ پدر وی نیز در پاسخ میگوید، "این فرد دیگر دختر من نیست. هرچه زودتر سنگ‌سار او را آغاز کنید!" وی پس از گفتن این جمله، یک سنگ بزرگ را برمی‌دارد و به سوی دختر خویش پرت می‌کند.






انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، سنگسار ، زن ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
داعش خودش روی هرچی زناکاره سفید کرده اگه راست میگن این قانون رو واسه خوده آشغالشون اجرا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
سنگسار در هيچ جاي قرآن براي زن و دختر زنا كار توصيه نشده اگر به قرآن عمل ميكنيم پس در آوردن سنت و حديث خطا ميباشد همين خطا هم داعش در پيش گرفته و جهالت به خرج ميدهند و با قوانين قرآن ضديت ميكنند پس خود گناه كار و كافر به خدا وكتابش هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
فقط میتونم بگم متاسفم
آخرین اخبار