استاندار کرمان با تاکید براینکه ستاد تبلیغات آب کمتر از ستاد تبلیغات جنگ نیست،گفت: طرح پلیس آب تنها راه نجات استان کرمان است که باید نحوه تبلیغات طرح پلیس آب مشخص و آغاز شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در نشست ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان که در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی مطلوب در زمینه طرح پلیس آب تشکیل شد در استانداری کرمان تشکیل شد، نقش کمیته تبلیغات پلیس آب استان کرمان را در آگاهسازی مردم موثر خواند، افزود: راه‌اندازی تیم تخصصی برای فرهنگسازی در جامه بزرگ کشاورزان استان کرمان امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تاخیر اجرای طرح پلیس آب به ضرر مردم استان کرمان تمام می‌شود، یادآور شد: تاخیر در اجرای طرح پلیس آب به معنای هدررفت بیشتر منابع آب و استفاده مردم از آب ناسالم است.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: اگر طرح پلیس آب در استان کرمان اجرا نشود و منابع آب همچنان کاهش یابد، باغ‌ها تخریب شده و روستاها از سکنه خالی می‌شوند بنابراین طرح پلیس آب استان کرمان را از مجموعه‌هایی آغاز می‌کنیم کهتحت کنترل دولت است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه ماه محرم فرصت خوبی برای انجام تبلیغات مرتبط با طرح پلیس آب است، گفت: طرح پلیس آب استان کرمان در حقیقت طرح نجات آب این خطه است و باید از هر ابزاری از جمله مداح، مبلغ، دانشگاه، مدرسه و تبلیغات دیواری برای اطلاع‌رسانی این طرح استفاده کرد تا پلیس آب در ذهن مردم نهادینه شود.

وی با تاکید براینکه800 هزار هکتار زمین کشاورزی در استان کرمان وجود دارد، افزود: با اجرای طرح پلیس آب استان کرمان منافع و آینده مردم مشخص می‌شود.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: بخش‌های مختلف طرح پلیس آب به موازات هم و هم‌زمان انجام می‌شود و اولویت‌بندی طرح‌ها صورت می‌گیرد، زیرا در منطقه‌ای باید از تعویض کنتورهای آب آغاز کرد و در منطقه دیگر از لوله‌گذاری در مزارع کار آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان به عنوان رئیس و مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان دبیر ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان انتخاب شدند.

همچنین روابط عمومی استانداری کرمان، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان کرمان از جمله اعضای ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان هستند.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: پلیس ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.