مشهد؛

برگزاری چهارمین همایش بین المللی جراحی دامپزشکی در مشهد

چهارمین همایش بین المللی جراحی دامپزشکی و یازدهمین همایش جراحی، بیهوشی و تصویربرداری دامپزشکی ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ دبیر این همایش گفت: این همایش به همت انجمن جراحی دامپزشکی ایران با هدف ارتباط و تبادل آرای متخصصان این رشته درباره آخرین دستاورد ها در زمینه جراحی ارتوپدی، جراحی بافت نرم، تصویربرداری تشخیصی، بیهوشی، دندانپزشکی، لنگش، التیام زخم، مهندسی بافت و سایر موارد مرتبط با جراحی دام برگزار می شود.

دکتر احمدرضا محمدنیا افزود: در این همایش سه روزه کارگاه های آموزشی و کمیته های علمی مختلف برگزار می شود و امکان برقراری تالارهای هم اندیشی متعدد نیز در کنار این همایش فراهم شده است.

وی گفت: علاوه بر علاقه مندان به حرفه جراحی دامپزشکی و اعضای انجمن جراحی دامپزشکی، دست اندرکاران صنایع دامپروری، شرکت های تجاری، اتحادیه ها، تعاونی ها و دیگر صنایع مرتبط با دامپروری مخاطب این همایش هستند.

مسئول روابط عمومی این همایش نیز گفت: در این همایش بیش از 400 نفر از متخصصان جراحی، بیهوشی و تصویربرداری تشخیصی از ایران و کشورهایی نظیر آلمان، ترکیه، پاکستان، انگلستان، آمریکا، اتریش و کانادا شرکت کرده اند.

دکتر حمیده زینلی افزود: در این همایش بیش از 30 به شکل سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد و خلاصه مقالات و لوح فشرده در قالب کتابچه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

وی گفت: طبق موافقتنامه سازمان نظام دامپزشکی شرکت در این همایش 15 امتیاز بازآموزی و ارائه مقاله در آن 20 امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: مشهد ، جراحی ، دامپزشکی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.