نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اسیدپاشی در اصفهان به بی‌حجابی و امر به معروف ارتباطی نداشته است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اسیدپاشی در اصفهان به هیچ‌وجه به موضوعات بی‌حجابی و امر به معروف نداشته است، گفت: باید با ارائه اطلاعات صحیح، تبلیغات مسمومی را که برخی رسانه‌ها در ارتباط با موضوع اسید پاشی علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته‌اند مشخص شود.

"سیدحسین نقوی حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،  با بیان این که در جلسه امروز این کمیسیون آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون موضوع اسیدپاشی در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مشخص شد که در 6 ماه گذشته حدود 4 مورد اسیدپاشی به بانوان در اصفهان اتفاق افتاده است که به هیچ‌وجه به موضوعات بی‌حجابی و یا بدحجابی ربطی نداشته است.

نماینده ورامین تصریح کرد: زیرا بانوان صدمه دیده در اصفهان با پوشش‌های متنوعی بوده‌اند و به هیچ عنوان نیز به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ارتباطی نداشته است.

وی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتظار دارد تا عوامل این حادثه سریعا شناسایی شده و به اشد مجازات عمل خود برسند و همچنین مسئولان در درمان افراد آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهند.

نقوی حسینی در ادامه افزود: باید سریعا با روشنگری و ارائه اطلاعات صحیح، تبلیغات مسمومی را که برخی رسانه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته‌اند و موضوع اسید پاشی به زنان در اصفهان را به مسائل فرهنگی و حجاب ربط داده‌اند، مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه سردار حسین دهقان وزیر دفاع نیز در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوال 2 تن از نمایندگان شرکت کرده بود، گفت: شهریاری نماینده زاهدان اولین شخصی بود که سوال خود را در مورد دیپلمات‌های گروگان گرفته شده در یمن از وزیر دفاع بیان کرد.

وی بیان داشت: وزیر دفاع نیز در پاسخ به نماینده زاهدان کلیه اقداماتی را که تاکنون برای حل این موضوع انجام شده بود را ارائه کرد و در ادامه شهریاری از پاسخ سردار دهقان قانع شد.

نماینده ورامین در ادامه تصریح کرد: حسینی نماینده قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب نیز پیرامون حقوق رزمندگان معسر و بیمه آنها از وزیر دفاع سوال کرد.

نقوی حسینی گفت: سردار دهقان در پاسخ به حسینی از ساماندهی و شناسایی رزمندگان معسر در دستگاه‌های مختلف خبر داد و در ادامه بیان کرد که اگر افرادی نیز در دستگاه‌ها هنوز مورد شناسایی قرار نگرفته‌اند، بسیج می‌تواند آمار آن‌ها را ارائه دهد تا از ردیف بودجه حقوق و بیمه آن‌ها پرداخت شود اما نماینده قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب از پاسخ وزیر دفاع قانع نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
بهترین راه مقابله با اسید پاشی صدور حکم اعدام برای عاملین اینکار میباشد .وباید بصورت قانون درآید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه. تو آتیش اون دنیا که می سوزند اما امیدوارم تو همین دنیا و به زودی به بدترین شکل ممکن مجازات شوند تا دیگه هیچ بی وجدان حیون صفتی هم جرأت چنین غلطی را نداشته باشه... راه حلش دستگیری سریع و مجازاتشونه
آخرین اخبار