اجرای طرح حمایت غذایی مدد جویان آغاز شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت:‌با توجه به مرحله دوم طرح حمایت غذایی ویژه مددجویان، مشمولان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها کالاهای خود را دریافت کنند.

 علی ایمانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در خصوص آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی ویژه مددجویان گفت:مشمولان طرح حمایت غذایی ویژه مددجویان که در مرحله اول کارت آن‌ها شارژ شده است با مراجعه به فروشگاه می‌توانند کالاهای مورد را اخذ کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که مشمولان از طریق پیامک یا تماس تلفنی از نحوه دریافت سبد غذایی آگاه می‌شوند، تصریح کرد: پس از دریافت پیامک است که افراد می‌توانند نسبت به دریافت کالاها اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: از جمله کالاهای مشمول طرح حمایت غذایی ویژه مددجویان می‌توان به گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، لبنیات، خرما، گوجه فرنگی اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۱۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
با سلام
بنده مددجو کمیته امداد هستم ولیکن تا حالا سبد غذایی به حسابم واریز نشده و وقتی به فروشگاه مراجعه می کنم پیغام موجودی کافی نیست را به دستگاه اعلام می کند
حالا باید چه کرد و به کجا مراجعه کرد تا این مشکل حل شود؟ خواهشمندم رسیدگی نمایید.
آخرین اخبار