رئیس سامانه 137 منطقه یک گفت: در پنجمین کنفرانس بین المللی مترو پلیس در سال 86، 137 به عنوان تنها تلفن مرکزی شهر Call center""در خاور میانه اعلام شد.

 
روح الله یزدی رئیس سامانه 137 منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت:‌ مطابق تحقیقات به عمل آمده و منتشر شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مترو پلیس متشکل از شهرداران و مدیران کلان شهرهای کشورهای جهان در سال 86، 137 به عنوان تنها تلفن مرکزی شهر در خاور میانه اعلام شد.

وی بیان کرد:‌مرکز سامانه مدیریت شهری137، به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته‌های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت، دقت و صحت در راه صیانت از درخواست‌های شهروندان و انتقال آن به مسئولان ذیربط نقش به سزایی را در مدیریت شهر از طریق مشارکت مؤثر آنان ایفامی‌کند.

رئیس سامانه 137 منطقه یک تصریح کرد: 137 در سال 1379 به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر ایجاد شد و در سوم دی ماه 84 با توجه به گسترش درخواست‌های مردمی، با به کار گیری دانش فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان(مرکز سامانه مدیریت شهری137) ارتقا یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: خاور میانه ، تلفن ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار