روح الله یزدی رئیس سامانه 137 منطقه یک در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: مطابق تحقیقات به عمل آمده و منتشر شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مترو پلیس متشکل از شهرداران و مدیران کلان شهرهای کشورهای جهان در سال 86، 137 به عنوان تنها تلفن مرکزی شهر در خاور میانه اعلام شد.
وی بیان کرد:مرکز سامانه مدیریت شهری137، به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواستههای آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان و انتقال آن به مسئولان ذیربط نقش به سزایی را در مدیریت شهر از طریق مشارکت مؤثر آنان ایفامیکند.
رئیس سامانه 137 منطقه یک تصریح کرد: 137 در سال 1379 به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر ایجاد شد و در سوم دی ماه 84 با توجه به گسترش درخواستهای مردمی، با به کار گیری دانش فناوری اطلاعات جایگزین روش قبلی شده و به تدریج از مرکز ارتباطات مردمی به مرکز هدایت، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری تحت عنوان(مرکز سامانه مدیریت شهری137) ارتقا یافت.
انتهای پیام/