برگزاری اولین نشست اعضای دبیر خانه سومین جشنواره مشکات منطقه4

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 4 از برگزاری نشست جشنواره مشکات با حضور جانشین رئیس دبیرخانه نمایندگان معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه و شهرداران نواحی منطقه خبر داد.

 سمانه زمانی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌در این جلسه گزارشی از روز اجرای دومین جشنواره مشکات سال گذشته ارائه شد وهمچنین روند فعالیت‌های سال جاری نیز تشریح و تبیین شد.

زمانی در خصوص این نشست بیان داشت:‌جشنواره مشکات جشنواره است که با نگاه فرهنگ وهنر موضوعات شهروندی را پیگیری می‌کند، و تنها جشنواره‌ای است که با محور فعالیت‌های شهرداری دربخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان این که شهرداری منطقه 4 دبیرخانه تمامی مناطق 22گانه در موضوع حمل و نقل ترافیک است ادامه داد: با توجه به این که منطقه معین تمامی مناطق در بحث اتوبوسرانی است، نسبت به تبلیغات اتوبوسی و توزیع و نصب پوستر در تمامی اتوبوس‌های مناطق 22گانه اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4 در پایان گفت: همچنین تبلیغات گسترده‌ای را در سطح مساجد مدارس، میوه و تره بار فروشگاه‌های شهروند تلویزیو‌ن‌های شهری و...در برنامه کاری دستور کار قرار گرفته است.

در این جلسه احکام 34نفر از اعضای دبیر خانه منطقه‌ای سومین جشنواره مشکات اهدا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، اعضا ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار