پایان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و تهویه مطبوع(بزرگترین نمايشگاه تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي منطقه خاورمیانه)، پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر هیئت های خارجی ، مقامات بخش دولتی و خصوصی، صاحبان بنگاه های اقتصادی ، صنعتگران و متخصصان ، بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و تهویه مطبوع؛در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، وزیر صنعت و معدن ، پنج معاون وزیر ، رئیس سازمان توسعه تجارت ، 5 سفیر خارجی و هفت هیئت بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای پاکستان، آلمان، اندونزی ، ترکیه، عراق، افغانستان و کویت با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی صنايع تاسیساتی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند. 

استقبال از نمایشگاه سیزدهم به حدی بود که تردد در سالن های نمایشگاه به سختی صورت می گرفت و خیابان های اطراف محل نمایشگاه نیز با ترافیک مواجه شده بود.

 در این نمایشگاه بزرگ ، بیش از 600 شركت تولیدكننده داخلي و خارجي از  جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور  مطرح جهان؛ جدید ترین و نوین ترین دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در حاشیه این نمایشگاه نخستین همایش ملی تهویه مطبوع و بهداشت محیطی و همچنین 30 گارگاه تخصصی آموزشی برگزار شد.

فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه نسبت به سال گذشته شاهد رشد 20 درصدی داشت و  در فضائی بالغ بر30 هزار متر مربع برپا شده بود.  

برچسب ها: نمایشگاه ، تولید ، صنعت ، گرمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار