اعجوبه‌های ایرانی ۹۳؛

ستاره‌های آپارات مشخص شد

مسابقه اعجوبه‌های ایرانی ۹۳ که چند وقتی است از طرف آپارات برگزار شده بود، امروز ستاره‌های آن توسط هیئت داوران مشخص شد. همراه دریچه باشید تا شما را با برندگان و جوایز این مسابقه آشنا کنیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مسابقه اعجوبه‌های ایرانی ۹۳ گامی بلند در جهت کشف استعدادهای هنری و ورزشی کشورمان بوده که تلاش داشت تا در قالب ویدیوهایی به تصویر بکشند. حال این مسابقه به اتمام رسیده و ستاره‌های آپارات مشخص شده‌اند.




با حضور داوران مسابقه ستاره شو

فرهاد اصلانی داور بخش ویدیوهای بازیگری:
خوشحالم که رویدادهایی از این دست جهت کشف استعدادهای کشور عزیزمان برگزار می گردد. مخصوصا اینکه با ماهیت ویدیویی مسابقه، این فرصت برابر در سرتاسر کشور توسط آپارات در اختیار همه علاقه مندان قرار گرفته است. پس تا فرصت باقیست دست به کار شوید. یک خاطره از خودتان را مقابل دوربین بازی کنید. این خاطره شاید ما را بخنداند، شاید ما را متاثر کند، شاید ما را متعجب کند، شاید حتی ما را نگران کند و شاید هیچ کدام نباشد و یا همه این احساسات را در ما برانگیزد؛ بسته به نگاه شما و تعریف و یا بازی شماست. بهتر است بارها آن را تمرین کنید و سپس در ظرف سه دقیقه - توجه داشته باشید فقط سه دقیقه - ضبط نمایید. پیشنهاد می کنم بک گراند (پس زمینه) شما ساده باشد و یا حتی سفید یا سیاه باشد زیرا بهتر دیده می شوید. دوربین را در محلی قرار دهید که بتوانید در مقابلش تمام قد بایستید و وقتی به دوربین نزدیک می شوید نمای مدیوم شات (نمای متوسط) شما را ببینیم. می توانید از یک صندلی هم به عنوان اکسسوار (لوازم صحنه) استفاده نمایید.



سروش صحت داور بخش ویدیوهای طنز و شیرین کاری:
برای این بخش سعی کنید تا آن جا که ممکن است ساده کار کنید. کافی است نگاهی به دور و برتان بیندازید. دور و بر ما پر از اتفاقات خنده دار است. یکی از آن ها را انتخاب کنید و ساده و روان تصویرش کنید. اگر شد کمی نمک و فلفل هم اضافه کنید ولی فقط کمی.



سالار عقیلی داور بخش ویدیوهای خوانندگی:
هدف از برگزاری این مسابقه، شناساندن استعدادهای نهفته در مملکتمان ایران عزیز می باشد؛ زیرا بسیاری از جوانان وجود دارند با استعدادهای بسیار خوب و بالا ولی متاسفانه درست به جامعه شناسانده نمی شوند و فضای مناسب برای پرورش این استعدادها و جوانان وجود ندارد. از این سبب ما با راه اندازی چنین مسابقه ای تلاش می نماییم که این استعدادهای نهفته را به جامعه معرفی کنیم و قصد ما اول شدن یا دوم شدن نیست. مهم ترین هدف ما شناساندن این جوانان و استعدادها به جامعه می باشد و باید از سایت آپارات تشکر کرد که چنین فضایی را برای محک زدن این جوانان و استعدادها فراهم آورده است.



احسان علیخانی داور بخش ویدیوهای استعداد عجیب:
اگر تصور می کنید که استعداد عجیبی دارید که باعث شگفتی، حیرت و تحسین ما می شود و تا حالا کسی بعد از دیدن استعدادتون بهتون نگفته آفرین و کلاً همیشه خورده تو ذوقتون، از این استعداد عجیب خودتون فیلم بگیرید و برای آپارات ارسال کنید. قول میدم تمام فیلم ها رو ببینیم و بهترین ها رو انتخاب کنیم. فقط لطفاً، جون هر کی که دوست دارین اون دسته از استعدادهاتون رو برامون بفرستین که بشه با خانواده دید. لطفاً...



مزدک میرزایی داور بخش ویدیوهای حرکات ورزشی:
وقتی شنيدم قراره تو ايران چنين مسابقه ای برگزار شه خيلی خوشحال شدم. واقعاً جای چنين مسابقه ای كه همه افراد با استعداد بتونن توش شركت كنن و خودشونو نشون بدن خالی بود و چه خوب كه سايت خوب آپارات بانی برگزاری اون شد. از اينكه سهمی تو اين رخداد بزرگ دارم خوشحالم.





















جوایز

نفر اول هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 3 ماه طرح بی نهایت



نفر دوم هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 2 ماه طرح بی نهایت



نفر سوم هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 1 ماه طرح بی نهایت



برگزیده مردمی هر بخش
یک دستگاه گوشی سونی اکسپریا Z2
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه 1 ماه طرح بی نهایت



یک دستگاه خودروی کیا اسپورتیج
جایزه ویژه برای رای دهندگان



1393/07/27: مهلت شرکت در مسابقه پایان یافته و داوران ستاره‌های آپارات را انتخاب کرده‌اند.

اسامی برندگان

استعدادهای عجیب
نفر اول: لادن جانثار از ملارد
نفر دوم: منصور نادری از تکاب
نفر سوم: سید محمدرضا جزء مومنی از دامغان

حرکات ورزشی
نفر اول: زهرا بیرامی از تبریز
نفر دوم: سارا غزوی از اصفهان
نفر سوم: پویا فیروز از ایلام

خوانندگی
نفر اول: مزدک حاجی رسولی از سنندج
نفر دوم: حسن رامه از تهران
نفر سوم: مهدی محمدی فرد از تهران

بازیگری
نفر اول: ابوالفضل خسروی از تهران
نفر دوم: سالار اکبری از تبریز
نفر سوم: ایمان خشنودی از نیشابور

طنز
نفر اول: خوش نظر از تهران
نفر دوم: مصطفی پیرویسی از کرج
نفر سوم: جواد داداش زاده از رشت



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
KAHKESHAN
۱۰:۴۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
حداقل از هربخش نفرات اول فیلماشونو میزاشتین!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سلام بهتره اخبار تکنولوژی رو در گرینه وبگردی در این سایت منتشر کنید ولی شما اون هارو در زیر گرینه رسانه در سایت منتشر کردید چون کاربران روی گرینه وبگردی کلیک میکنند برای دیدن اخبار تکنولوژِی نه روی رسانه وزیر گرینه فناوری اطلاعات. موفق باشید
آخرین اخبار