معاون امور دام جهاد کشاورزی استان گفت: قیمت شیر در دامداری‌های صنعتی زنجان پایین‌تر از قیمت تمام شده آن است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رحمان رستم‌خانی در زنجان با اشاره به فعالیت مراکز جمع‌آوری شیر در استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 130 مرکز جمع‌آوری شیر در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیمی از مراکز جمع‌آوری شیر در استان زنجان دارای مجوز هستند، خاطرنشان کرد: از مجموع مراکز جمع‌آوری شیر در زنجان حداکثر 40 تا 50 مرکز فعال است.

معاون امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به جایگاه بالای شهرستان خدابنده در تولید شیر استان گفت: این شهرستان بیشترین میزان تولید شیر در زنجان را دارد.

این مسئول در مورد قیمت شیر تصریح کرد: قیمت شیر برای دامداری‌های صنعتی پایین بوده و حداقل 300 تومان کمتر از قیمت تمام شده آن است.

رستم‌خانی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان زنجان عنوان کرد: تامین نهاده‌ها، تنظیم بازار و تامین سرمایه در گردش در بخش کشاورزی از موضوعات قابل طرح در سفر رئیس جمهور و هئیت همراه به زنجان است.

وی به تزریق یارانه هدفمندی به تولید اشاره کرد و بیان داشت: قرار بود دولت از محل هدفمندی یارانه‌ها کمک‌هایی به تولید در بخش کشاورزی داشته باشد که پیگیری این موضوع نیز در سفر رئیس جمهور ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، شیر ، دامداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.