زمان "نمایش مهاجران "به دلیل تعطیلی خانه نمایش به یکشنبه 4 آبان موکول شد.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش؛ به دلیل تعطیلی خانه نمایش اجرای نمایش مهاجران در روز چهارشنبه 30 مهرماه به یکشنبه 4 آبان ماه موکول شد.

بنابراین گزارش؛ روابط عمومی اداره تئاتر خانه نمایش ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری کشور،به مناسبت رحلت عالم بزرگ حضرت آیت الله مهدوی کنی و تعطیلی اجرای نمایش ها درتالارهای نمایشی اعلام کرد،نمایش مهاجران به کارگردانی مهرداد خامنه ای که قرار بود در روز چهارشنبه 30مهر ماه در اولین اجرای خود میزبان خبرنگاران و عکاسان شود به یکشنبه 4 آبان موکول شد.

براساس این گزارش؛ این نمایش کاری است از گروه تئاتر اگزیت نروژ که سال 2008در آلمان و از سال 2010 تا2012 به زبان نروژی در نروژ به روی صحنه رفته و در سال 2012 در فستیوال تئاتر اسلو حضور داشته، که جزء آثار برگزیده این جشنواره نیز بوده است.  در این نمایش "هوشمند هنر کار" و" محمد زراعتی" به ایفای نقش می پردازند،و از دیگر عوامل این گروه می توان به طراح صحنه و لباس :هوشمند هنر کار طراح - پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی- دستیار کارگردان: شیرین میرزا نژاد نام برد.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند جهت تماشای این نمایش  به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی خیابان شهید موسوی کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. و جهت خرید بلیت به آدرس سایت تیوال مراجعه فرمایند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار