صرامی‌فروشانی در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت رسیدگی هرچه سریع‌تر وزارت بهداشت به وضعیت مصدومان اسید پاشی

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از وزارت بهداشت و درمان خواستارم که سریعاً به وضعیت مصدومان اسیدپاشی در اصفهان رسیدگی کند، مخصوصاً مصدومانی که از ناحیه چشم آسیب‌ دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محسن صرامی فروشانی نماینده مردم خمینی‌شهر در جلسه علنی امروز سه‌شنبه( 29 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، ضمن تسلیت در پی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: از وزارت بهداشت و درمان خواستارم که سریعاً به وضعیت مصدومان اسیدپاشی در اصفهان رسیدگی کند، مخصوصاً مصدومانی که از ناحیه چشم آسیب‌ دیده‌اند و لازم است که به شرایط آنها سریعاً رسیدگی شود.
 
وی افزود: ما هنوز متوجه نشدیم که باید به چه مرجعی بگوییم مشکل خشکسالی در اصفهان بیشتر مدیریتی است تا اقلیمی. به طور مثال بارها به وزیر اعلام کردیم که از 4 چاه خمینی‌شهر آب برداشت می‌شود و کامیون کامیون این آب به مناطق دیگر منتقل می‌شود، اما چاه‌های پایین‌دستی خشک شده‌اند و هیچ پیگیری لازمی در این خصوص انجام نمی‌شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما هنوز متوجه نشده‌ایم که نفت در کشور ما ملی است یا خیر؟، در پالایشگاه اصفهان با چپاول‌ها و مسائلی که اتفاق می‌افتد در حالی که کسی به آن رسیدگی نمی‌کند، ملی شدن نفت در آن مشخص نیست.

وی افزود: همچنین گزارشی از دیوان محاسبات دریافت شده درخصوص توزیع بودجه‌های فرهنگی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، که در این گزارش به این نتیجه رسیدیم که عدالت رعایت نشده و سهم بودجه‌های فرهنگی برای مردم خمینی‌شهر دیده نشده است.
 
صرامی فروشانی اظهار داشت: تجمعی در مجلس شکل گرفت که این تجمع مربوط به حق‌التدریسی‌های فنی و حرفه‌ای با سابقه کار بیشتر از 5 سال است، متاسفانه این افراد در دولت به کار گرفته‌ شده‌اند اما اکنون که زمان استخدام برای آنها گذشته است آنها را از محیط کار خود اخراج می‌کنند که باید به این مشکل نیز رسیدگی شود.

نماینده مردم خمینی شهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت دامداران در شرایط نامناسبی بوده و عدم توجه دولت به دامداران این صنعت را با خطر روبرو می‌کند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار