نماینده چالوس و کلاردشت گفت: چرا موضوع سیل و مشکلات آن در هنگام بودجه نویسی برای دولتمردان به عنوان یک موضوع مهم برایشان تلقی نشده است؟ چرا طرح جامع سیلاب منطقه نوشهر و چالوس و کلاردشت در بودجه قرار داده نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ قاسم احمدی‌لاشکی نماینده چالوس و کلاردشت، در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (سه شنبه ۲۹ مهرماه) مجلس با اظهار تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی خدمت ملت شریف ایران، گفت: خواهش می‌کنم این معادله را حل کنید، تا پایان شهریورماه آب به روستاهای بخش مرکزی، شهر چالوس، نوشهر، کلاردشت، کجور و مرزن آباد با تانکر توزیع می‌شد.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای پاییز و بهار زندگی مردم را در این نواحی همه ساله سیل می‌برد، مقصر کیست؟ مدیر کیست؟ چرا چاره‌ای اندیشیده نمی‌شود؟ در دو روز گذشته سیل بلای جان مردم عزیز نوشهر و چالوس شده و بازهم حادثه تکراری و امدادرسانی‌های تکراری.  
 
نماینده چالوس و کلاردشت گفت: این چه رسمی است که در یک سال باید سه بار پتو، چراغ و الور و موادغذایی توزیع شود، این پولهایی که مربوط به بودجه است تا در حوادث هزینه شود در کجا‌ها هزینه می‌شود.  
 
احمدی لاشکی با اشاره به اینکه آزادراه قطعه ۴ افتتحاح شده، اما با یکبار بارش همیشه بسته می‌شود، بیان داشت: با این وضع بدنبال ایجاد منطقه عوارضی برای وصول عوارض نیز هستیم. آیا مدیران نمی‌توانند برای این کار ساده و هدایت آبراه‌ها کار فنی ارائه کنند؟  
 
وی افزود: چرا موضوع سیل و مشکلات آن در هنگام بودجه نویسی برای دولتمردان به عنوان یک موضوع مهم برایشان تلقی نشده است؟ چرا طرح جامع سیلاب منطقه نوشهر و چالوس و کلاردشت در بودجه گذاشته نمی‌شود و اکنون که من صحبت می‌کنم مردم کهنه سرا، ملکا و خرمنه ۴۸ ساعت است‌ آب دورشان را گرفته است و مردم نمی‌توانند جایی بروند و تنها انتظاری که داریم اقدام سریع برای این موارد است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، طرح ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار