زیبا گفت: زمانی که لیگ پویا داریم چه اصراری به برگزاری اردو برای تیم ملی است و کجای دنیا وقتی تیمی جمعه بازی دارد تمرینات تیم ملی به صورت فشرده برگزار می‌شود.

زیبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه با راه‌آهن بازی داریم تیم آمادگی کامل برای رویارویی با راه‌آهن را دارد.
 
سرپرست تیم فوتسال بانوان شرکت حفاری اهواز در ادامه اظهار داشت: مشکلاتی برای بازی با راه‌آهن داشتیم و این مشکلات حضور نداشتن 3 بازیکن تیم بود که این بازیکنان تا چهارشنبه در اردوی تیم ملی بودند کجای دنیا زمانی که یک تیم در روز جمعه بازی دارد تمرینات تیم ملی را تا چهارشنبه به صورت فشرده برگزار می‌کنند و وقتی بازیکن به تیم باشگاهی‌ خود محلق می‌شود رمقی برای بازی ندارند.
 
وی در ادامه گفت: در مورد مشکل تیم با مسئولان صحبت کردم و به فدراسیون اعلام کردم زمانی که چنین لیگ پوپا و خوب است چه اسراری برای برگزاری اردو است اردوی تیم ملی لیگ را باید به گونه ای برنامه ‌ریزی کنند که مدام لیگ تعطیل نشود البته در ابتدا قرار بود اردو تیم ملی فوتسال تا روز پنج‌شنبه ادامه داشته باشد که با پیگیری به چهارشنبه افتاد اگر من به جای مسئولان می‌خواستم در مورد اردوی تیم ملی تصمیم بگیرم شروع را از چهارشنبه بعد از ظهر تا دوشنبه صبح می‌گذاشتم.
 
زیبا در مورد داوری لیگ فوتسال بانوان  گفت: چهار هفته از بازی‌ها می‌گذرد و شاید اشتباهاتی در داوری به ضرر تیم شرکت حفاری بوده اما نسبت به سال قبل داوری بهتر شده روند رو به رشدی را در پیش گرفته که باید از کمیته داوران تشکر کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، اصرار ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار