شهرکرد؛

آیت الله مهدوی کنی یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود

مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی؛ رییس مجلس خبرگان رهبری، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ در پیام تسلیت نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی؛ رییس مجلس خبرگان رهبری آمده است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ

ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی نموده اند، باعث تألم و تأثر شدید شد.


ایشان در حقیقت، یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم نظیر و بی نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت و خدمات این یار سفر کرده از خاطره ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.


آیت الله مهدوی کنی تکیه گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که فقدان ایشان بیش از پیش در میان این نیروها احساس می شود.


نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، طلاب، شاگردان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنند.


آیت الله محمدرضا مهدوی کنی؛ رییس مجلس خبرگان رهبری که از چهاردهم خردادماه امسال و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بعد از بازگشت به منزل، دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز (سه شنبه 29 مهرماه 93) به ملکوت اعلی پیوست.


انتهای پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.