افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شایعه جدایی برخی از آبی‌پوشان حقیقت ندارد / برخی به دنبال بر هم زدن آرامش تیم هستند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تمام اعضای باشگاه در آرامش بوده و در نهایت تمرکز مشغول به انجام تمرینات و ریکاوری هستند.

افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اکنون در شهر مشهد هستیم و تیم اوقات آرامی را سپری می‌کند و تمام توجه بازیکنان به دور از حاشیه به تمرین و بازی مقابل تیم پدیده است.
 
سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: تمام اخبار و شنیده‌ها مبنی بر جدایی بازیکنان آبی‌پوش از تیم استقلال شایعه‌ای بیش نیست و ناشران این اخبار به دنبال بر هم زدن آرامش و جو مساعد حاکم بر باشگاه استقلال هستند.
 
وی تصریح کرد: بازیکنان حاضر در باشگاه استقلال قرارداد 2 ساله با این تیم دارند و هیچ کدام از آنها اهل قانون‌شکنی نیستند و با توجه به قوانین حرفه‌ای تا پایان مهلت قرار‌دادشان در جمع آبی‌پوشان بوده و در راستای رسیدن به اهداف این باشگاه قدم بر می‌دارند.
 
افجه‌ای در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تیم استقلال اهداف بزرگی دارد که یکی از آنها بالا بردن جام قهرمانی است و به هیچ کدام از این شایعات فکر نکرده و اهمیت نمی‌دهد.
 
سخنگوی باشگاه استقلال افزود: با تمام قدرت در مقابل تیم پدیده حاضر خواهیم شد تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کرده و جایگاهمان را در جدول ارتقا بخشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این آرامش و عملکرد خوب را مدیون زحمات و درایت کادر فنی بوده و امیدوارم با گرفتن نتایج مطلوب و رقم خوردن پیروزی‌های پیاپی بتوانیم از آنها قدردانی کرده و زحمتشان را جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار