رئیس کمیته حمل نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: از کمیته ناظر بر روزنامه همشهری درخواست می‌کنم که در اولین اقدام سانسور کنندگان را از این روزنامه اخراج کنند.


به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن سرخو در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سانسور مذاکرات شورا توسط روزنامه همشهری افزود: در جلسه گذشته ( جلسه صد و سوم) بحث میدان تره بار فرمانیه مطرح شد که متاسفانه این روزنامه همه مطالب شهردار تهران و شورا را گفت ولی اصل ماجرا را سانسور کرده است.

سرخو در ادامه تاکید کرد: از سه عضوناظر بر روزنامه همشهری درخواست دارم کسانی را که سانسور می‌کنند در اولین اقدام از روزنامه اخراج کنند.

رئیس کمیته حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است  که امسال هم در سنوات گذشته انجام شد.

سرخو با اشاره به ارائه بن کارت‌ به هیئت‌های مذهبی خاطر نشان کرد: متاسفانه اخباری شنیده شده است که در سالهای گذشته به برخی از هیئت‌ها 150 میلیون تومان بن‌کارت داده شده است. از شهردار تهران درخواست می‌کنم که بعد از پایان نمایشگاه لیستی از هیئت‌های مذهبی و نحوه توزیع این بن‌کارت‌ها به اعضای شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سانسور ، اخراج ، شورا ، روزنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار