موحدی: به دنبال حضور در المپیک 2016 برزیل هستم/لیگ ساحلی را در شهرهای جنوبی برگزار می‌کنم

مربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: طبق جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون و کمیته ساحلی والیبال داشتیم در صدد راه اندازی لیگ ساحلی هستیم.

حمید موحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داریم امسال لیگ والیبال ساحلی برای نخستین بار آغاز و برگزار شود تا ملی‌پوشان پس از بازگشت از بازی‌های ساحلی آسیا(تایلند) درگیر مسابقات باشگاهی شوند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: با توجه به سرمایه هوا در ماههای پایانی سال، مسابقات لیگ والیبال ساحلی در شهرهای جنوبی که از آب و هوای گرمتری برخوردار هستند برگزار می‌شود هدف از اجرای لیگ این است که ساحلی بازان هم منبعی برای کسب درآمد داشته باشند و از این طریق بتوانیم نیروهای ساحلی را از سالنی جدا کنیم.
 
 موحدی اظهار داشت: هدف کمیته ساحلی در دراز مدت حضور در مسابقات المپیک 2016 برزیل است برای نیل به این هدف نهایت تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
 
وی گفت: در ایران جوانان مستعد والیبالیست‌ خوبی داریم که در صورت سرمایه گذاری مطلوب و هدایت آن‌ها می‌توانند در ساحلی رشد قابل قبولی داشته و در سطح ملی نتایج خوبی را به دست آوردند از مهم ترین برنامه‌هایتان در حال حاضر رسیدگی و سازمان دهی این استعداد هاست.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار