دی بوئر‌: مسی باید دستورات انریکه را اجرا کند

سرمربی تیم فوتبال آژاکس معتقد است لیونل مسی ستاره‌ آرژانتین بارسلونا باید دستورات سرمربی تیمش را اجرا کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالیکه در چند روز گذشته‌ شایعاتی مبنی بر اینکه لیونل مسی ستاره‌ آرژانتینی تیم بارسلونا در بازی تیمش مقابل ایبار در روز شنبه به درخواست انریکه مبنی بر تعویضش اعتنایی نکرده است.
 
فرانک دی بوئر‌، سرمربی آژاکس معتقد است، این بازیکن باید دستورات سرمربی تیم را اجرا کند.
 
وی در این خصوص گفت: مسی بهترین بازیکن دنیا است و مطمئنا سال‌های طولانی می‌تواند بازی‌های درخشانی ارائه دهد.
 
 او بازیکن بسیار با تجربه ای است و می داند چگونه به لحاظ فیزیکی خود را برای بازی های فشرده و پشت سر هم آماده کند اما وقتی که سرمربی تیم یک تصمیم را می‌گیرد تمامی بازیکنان باید دستورات او را اجرا کنند.
 
 دی بوئر در خصوص لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا‌ و هم تیمی سابقش در این تیم گفت: انریکه یکی از بهترین کاپیتان‌های بود که من می‌شناسم او یک جنگنده بود و بازیکنی بود که در زمین بیش از صد درصد تلاش می‌کرد.
 
 تیم بارسلونا در بازی گذشته در لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری‌سن ژرمن شکست خورد، دی بوئر امیدوار است بتوانند چنین نتیجه‌ای را تکرار کنند.
 
 وی در این خصوص گفت: ما می‌توانیم نتیجه‌ی دلخواه را از این بازی بگیریم در این بازی هم با تلاش زیاد می‌توانیم پیروز شویم بارسلونا تیم با تجربه ای است و در بالاترین سطح فوتبال بازی می کند برای هر تیمی بازی مقابل بارسلونا  و امتیاز گرفتن از این  تیم پر قدرت دشوار است اما ما تلاش خود را  خواهیم کرد.
 
گفتنی است، تیم آژاکس امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا صد نشین لالیگا خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، دستورات ، اجرا ، انریکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار