زهرا مومنی گفت: سعی کردم در قالب داستان‌های واقعی به کاهش آمار طلاق استانم کمک کنم.

زهرا مومنی کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانپیرامون سریال جدیدش گفت: سریال 60 قسمتی "دوراهی" با بازی کیوان اقبالی، عادله متکیایی، احسان ناجی، فهیمه معین و زهرا وداعی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 22 از شبکه استانی البرز روی آنتن می‌رود. تا به امروز 27 قسمت آن ضبط و 11 قسمتش پخش شده است.

این کارگردان درخصوص چگونگی کلید خودرن سریال "دوراهی" اظهار داشت: جلسه‌ای با مازندرانی مدیر کل شبکه استانی البرز داشتیم که در آن جلسه صحبت هایی پیرامون شناختن یک برنامه ترکیبی گفتگو محور با موضوع معضلات خانوادگی شد.

طبق تحقیقاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که آموزش نکات و مهارت‌های زندگی به زبان نمایش موثرتر از سایر روش‌ها است و در پی آن کلید ساختن سریال "دوراهی" زده شد.

کارگردان سریال"دوراهی"خاطرنشان کرد: تمام قصه های این سریال از پرونده‌های موجود در دادگستری‌ها الهام گرفته است و به طورغیر مستقیم و در قالب داستان مشاوره‌ای خوب برای ازدواج‌های جوان است.

مومنی ادامه داد: بودجه کمی برای ساخت این سریال به ما داده شد اما تمام عوامل پشت و جلوی صحنه تنها با هدف کمک به کاهش آمار طلاق در استان با من همکاری کردند.

وی درخصوص بازخورد این سریال اظهار داشت: به دلیل اینکه لوکیشن‌های "دوراهی" در جاهای مختلف استان انجام می‌شود با سلیقه‌های مختلفی از مخاطبان روبه‌رو می‌شویم ، خوشبختانه مردم به خوبی توانسته‌اند با این سریال ارتباط برقرار کنند و با همزاد پنداری با شخصیت‌های فیلم به مشکلات و کاستی‌های  خود پی می‌برند.

"دوراهی" سریالی اپیزودی است و مخاطب با دیدن قسمت‌های مختلف آن می‌تواند به نکات و نتایج مختلفی پی ببرد. کارهای اپیزودی برای مخاطبان خوب و برای عوامل سازنده‌ی فیلم دشوار است اما به دلیل ریسک من سلیقه مخاطب را به راحتی گروه ترجیح دادم کار اپیزودی را برای این سریال انتخاب کردم.

مومنی در پایان گفت: تحصیلات دانشگاهی‌ام در رشته تئاتر کمک زیادی به شناختم از تلویزیون کرد: صحبت‌هایی در رابطه با چگونگی پایان یافتن سریال با مازندرانی داشته‌ام و در صورت موافقت وی پایان سریال پایان شگفت‌انگیزی خواهد بود؛ همه‌ی کارگردانان ، باید بدانند صحبت های خشک آموزشی مخاطبان را از دیدن فیلم دلزده می کند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: نمایش ، داستان ، طلاق ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.