زنجان؛

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در آستانه سفر رییس جمهوری به استان

در آستانه سفر رییس جمهوری به زنجان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان بیانیه مشترکی را برای دعوت از مردم مهمانواز زنجان برای استقبال از رییس جمهور و هیت همراه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ در این بیانیه آمده است ؛ مردم فهیم و متدین استان زنجان اکنون که نوبت میزبانی کاروان تدبیر و امید به استان زنجان دیار غواصان دریادل، پایتخت شور و شعور حسینی و سرزمین علم و فقاهت، ایثار و حماسه رسیده است، دلها سرشار از امید به آینده، انتظار لحظه شوق دیدار منادی صلح و آرامش و اعتدال و اقتدار را می کشد.

ایشان افزود ه اند: در آستانه این سفر تاریخی از آحاد مردم متدین و فهیم استان زنجان دعوت می نمائیم در مراسم استقبال و دیدار عمومی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 9:30 روز چهارشنبه سی ام مهر ماه در محل استادیوم کارگران زنجان حضور بهم رسانید.

آیت الله خاتمی و انصاری تصریح کرده اند: بدون تردید حضور رییس محترم جمهوری و هیات همراه در این استان و حضور حماسی و پرشور مردم آگاه در صحنه سیاسی و اجتماعی منشاء خیر و برکت و رونق اقتصادی و توسعه استان زنجان را بیش از پیش فراهم و پایبندی و اعتقاد راسخ مردم به آرمانهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش خواهد گذاشت.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.